larrylu Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvem bør jeg ta og kjøpe? skla være til Socket-939. hk. håpen noen kan hjelpe meg? skal være til en spille maskin til min lille bror som ikke har alt for mye penger å ligge i pc. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det är bättre med med x2 processor, och så har du säkrat dig om det kommer flere spill som støtter dualcore. F.e.a.r är bla bättre med x2.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvem bør jeg ta og kjøpe?7898577[/snapback] Michael Jackson... ___________ Opteron 148 har 10% høyere klokkefrekvens enn X2 3800+ så den vil yte best til entrådete applikasjoner så lenge det bare er en applikasjon av gangen den skal kjøre. Hvis du skal kjøre noe som er flertrådet eller 2 eller flere tunge entrådete applikasjoner samtidig så vil X2 3800+ være best. Spørsmålet må da bli hvilke applikasjoner du skal kjøre på den. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hadde valgt duelcore cpu da den er mye mer fremtidsrettet. Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Hadde valgt duelcore cpu da den er mye mer fremtidsrettet. 7900849[/snapback] Oki. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå