Gjest nervøs Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg hadde sex med en jente på lørdag og nå går hun å forteller att jeg hadde liten kukk til masse folk.... jeg syns dette er flaut, jeg har 16 cm lang tiss og får ikke hånda rundt den.. enda så sier hun sånt? det var bare one night stand, tror hun faktisk er barnslig akkurat nå Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dette er som sagt en type mobbing. Snakk med hun om det. . .. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvor gamle er dere(evnt hun)? Høres meget barnslig ut og er vel kanskje ikke helt bevist moden? Uansett så er det sjikane som er straffbart i henhold til norsk lov. Dersom du går på skole ville eg hvertfall tatt det opp med en lærer/rektor/helsesøster for å få en slutt på det før det går for langt. Uansett så høres 'junior' ut til å være innenfor 'normale' standarder og det virker ikke som om du føler den er liten selv. Så muligheten er jo å ignorere det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Da har du små hender! Husk at alle har større E-penis enn i virkeligheten. Derfor stoler jeg ikke på et ord av det folk skriver om akkurat det emnet her på nettet. Med unntak av allyse , jeg har sett hans :!: :!: Det er jo litt kjipt at hun forteller slike ting ,men hva er det du kan gjøre nåda? Du kan jo spørre om folk vil se penisen din da ,men det vil virke litt tragisk.. Nei.. bare ta det med ro. Det betyr jo ingenting? Som jeg og allyse kom fram til , hvorfor klage når det ikke er noen kvinnfolk som gjør det? Dette er noe som man ikke trenger å bekymre seg for i det hele tatt (med mindre den er virkelig liten , men dette er jo meget sjelden) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 skal ta en prat med hun om det, syns det er jævla dårlig gjort, det er det værste du kan gjøre når du har hatt sex med noen!! Lenke til kommentar
Pettermoo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Svar med samme mynt. Si den var "så liten" fordi den aldri ble stiv, pga hun hadde masse sopp nedentil. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Herregud. Hvor barnslig går det an å bli? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Svar med samme mynt. Si den var "så liten" fordi den aldri ble stiv, pga hun hadde masse sopp nedentil. 7898715[/snapback] Godt sakt... men om det blir bedre av det er en annen sak... Har du gjort noe som har gjort hu sur? Det er ikke alltid smart med one night stand, man vet aldri hva som skjer dagen etterpå... For din skyld håper jeg virkelig at begge er under 16 eller over.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hun var under og jeg var over ja....... har ikke gjort henne noe som helst Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Svar med samme mynt. Si den var "så liten" fordi den aldri ble stiv, pga hun hadde masse sopp nedentil. 7898715[/snapback] Nei nei.. Si att den "virket" liten for hun. For man kan sammenligne sex med hun er som å vifte pikken i en gymsal... ^^ (ja jeg vet.. "old!") Hehe, neida.. Fra spøk til alvor. Det kan jo hende det bare er possitivt? All omtale er god omtale. (har jeg hørt ett sted?) Så nå kanskje jentene VIL ha sex med deg bare for å sjekke? Så er den større enn hun har sakt så får dem jo en hyggelig overraskelse.. Endret 8. februar 2007 av o(O)phus Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hun var under og jeg var over ja....... har ikke gjort henne noe som helst 7898824[/snapback] Passe på da... for får snuten vite det blir det automatisk sak... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hun var under og jeg var over ja....... har ikke gjort henne noe som helst 7898824[/snapback] Passe på da... for får snuten vite det blir det automatisk sak... 7898911[/snapback] Det trenger det ikke bli.. Er han 16 og hun 15, så er det som å være jevnaldrene. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Denne her virker og hvis hun ikke gir seg: "Hun er vel vannt til mange store peniser." Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg blir så jævli sur!! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis noen sier at du har liten tiss, så drar du den frem og viser. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Stenges Dette er ikkje det gjestefunksjonen er til for. I tillegg går tråden berre på penisstørrelse og ikkje innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg