GoldenHymn90 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hva er forskjellen etter at mobilen har blitt oppdatert? Og er det merkbart? Jeg har hørt fra noen som har erfaring med oppdatering av W810i'n sin, og de fleste har endt opp på reperasjon eller ført til at mobilen fryser. Så er det trygt å oppdatere den? Takker for svar! Endret 8. februar 2007 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg oppdaterte min w810i, for meg ble det iallefall ingen merkbar forskjell. Men funket fint. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Som all annen software og hardware kan det selvfølgelig skje feil. Det er rett at noen opplever at telefonen ikke er som den skulle være etter en oppdatering. En del opplever at norsk meny språk forsvinner og disse har ofte måtte levere inn telefonen til et service verksted for å flashe den til norsk igjen. Det jeg vil frem til er de aller aller fleste oppgraderer uten problemer, men det kan skje feil. Derfor bør du ta en backup av viktige ting du måtte ha på mobilen før du oppgraderer. Nyere firmware kan luke vekk feil og ofte kan telefonen få nye muligheter og bedre batteri/lyd etc. Google på "w810i firmware" så får du opp changelogger der du kan se hva som er forandret på osv. Endret 8. februar 2007 av Xpi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå