frode_20 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hei. Har en Acer Pentium® 4 CPU 2.8GHz, 256 MB RAM. Igår fikk jeg meldingen "CPU fan stopped or too slow", 6 ganger, dette har ikke skjedd før, men nå skjedde det, å lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å forebygge dette eller fikse dette sånn at ikke vifta stopper i nærmeste framtid, vet at pcen skrur seg av hvist vifta ikke er på men hadde vært skikkelig kjipt hvist det at jeg holdt på med noe viktig. på forhånd takk Endret 8. februar 2007 av frode_20 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Først bør du sjekke o det er mye støv på viften det gjelder, eller på kjøleribbene den kjøler. Fjern støvet med trykkluft (ikke _for_ mye trykk ), eller med piperensere. Q-tips fungerer vel også greit på selve viften. Støvsuger er ikke anbefalt, selv om det sjelden går galt når du bare støvsuger ribbene. dersom det ikke er merbart mye støv er det sansynlig at viften begynner å bli dårlig. Da må du nesten kjøpe ny, noe som sjelden koster over 100kr. Lenke til kommentar
frode_20 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Først bør du sjekke o det er mye støv på viften det gjelder, eller på kjøleribbene den kjøler.Fjern støvet med trykkluft (ikke _for_ mye trykk ), eller med piperensere. Q-tips fungerer vel også greit på selve viften. Støvsuger er ikke anbefalt, selv om det sjelden går galt når du bare støvsuger ribbene. dersom det ikke er merbart mye støv er det sansynlig at viften begynner å bli dårlig. Da må du nesten kjøpe ny, noe som sjelden koster over 100kr. 7899826[/snapback] ok, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå