laptopjoh Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har installert carputer i passaten en 8" lilliput skjerm i midtkonsollen. Og bruker en fm sender til å sende lyden videre. (Dette er bare en foreløbi patent jeg har til økonomien går bedre:P) Nå kjører jeg med laptopen i bagasjerommet, men til helgen skal jeg installere en stasjonær pc i bagasjerommet. Det er en gammel pc på 1,67mhz, amd xp 2000+ tror jeg den het:P med 1gb ddr ram å 300 gb hdd med en radeon 9800? tror jeg det var. Så kommer da endelig spørsmålet: Hvordan blir det med når komponentene er veldig kalde? kan det forekomme kondens å medføre til at komponentene får fukt å svikter når jeg starter systemet å det blir varmt? det er da ja...14 minus grader ute å da startet ikke laptopen engang.. :\ Hva mener dere? Om dere har noen lure ideer dere kan komme med så er det bare å rive deg løs! Bare en liten oppsummering av hvilke programmer jeg bruker: WinXP Pro sp1 MediaEngine MapMonkey m/Destinator 3 Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kanskje gjort seg med Windows XP Media Center Edition? Ville blitt ganske stilig i bilen det. Hvertfall hvis du har touch-screen! Lenke til kommentar
tghovlid Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har du bilder av prosjektet ditt?? Driv å tenker på et carputer ligth prosjekt i min Passat 2000 stasjonsvogn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå