_HKH_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fikk ikke skrive mer, men tittelen er altså never say never again. På skolen de siste 2 ukene har vi hatt stor prosjektoppgave og har laget en bond-låt. Selve låten er ferdig, men jeg tar gjerne imot kommentarer på miksen slik at vi kan fikse det før vi leverer inn på mandag. Låten ligger her Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 helt grei den. men syns ikke stemmen passet helt inn i miksen. den er ikke klar nok på en måte. kansje ta opp volumet på stemmen litt og sette på en compressor som tar opp de lave punktene. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Inbiller du deg at vi mikser en låt uten å ha kompressor på vokalen? Beklager, men jeg klarer ikke å ta innspillene dine seriøst, dilly. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det høres nesten sånn ut. It's all over the place. Auto-tune hadde vært fint om dere har det. Vi fikk det ikke, så jeg regner ikke med at dere har fått det heller. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Inbiller du deg at vi mikser en låt uten å ha kompressor på vokalen? Beklager, men jeg klarer ikke å ta innspillene dine seriøst, dilly. 7911390[/snapback] må bare le jeg vet ikke hva dere har gjort jeg men som jeg sa. likte det ikke og noen punkter i stemmen var for lave så tenkte kansje dere ikke hadde gjort det. ta mine innspill seriøst eller ikke. et fett. det var ihvertfall dårlig mastrert. rett og slett. du har vel brukt compressor ja men da må du lære deg å bruke den!! og stemmen er ikke helt klar som jeg sa. latterlig...... Endret 10. februar 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Inbiller du deg at vi mikser en låt uten å ha kompressor på vokalen? Beklager, men jeg klarer ikke å ta innspillene dine seriøst, dilly. 7911390[/snapback] må bare le jeg vet ikke hva dere har gjort jeg men som jeg sa. likte det ikke og noen punkter i stemmen var for lave så tenkte kansje dere ikke hadde gjort det. ta mine innspill seriøst eller ikke. et fett. det var ihvertfall dårlig mastrert. rett og slett. du har vel brukt compressor ja men da må du lære deg å bruke den!! og stemmen er ikke helt klar som jeg sa. latterlig...... 7912443[/snapback] Må si meg enig. Du legger ut sangen her og vil at vi skal komme med våre kommentarer om sangen og så tåler du ikke at Dilly Man sier at dere på fikse stemmen litt Sangen var grei nok den , men fiks på stemmen som Dilly Man sier, så blir det bra vettu Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) blir kansje sett på som en uBER nOOb av deg HKH, men det var ikke bare jeg som mente det jeg skrev litt lengre opp her. låta er bra den men vokalene drar den ned litt. fiks vokalene så blir det utrolig bra lykke til med innleverings prosjektet Endret 4. mars 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 det var ihvertfall dårlig mastrert. rett og slett. djezez... I say no more. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hmm, her tar man ikke til seg kritikk, nei. Jeg er enig med de andre her om at det kan gjøres noe med vokalen, gi den litt mer fyldighet eller noe sånt. Den burde bli mer dominerende, ettersom det alltid er vokalisten det er fokus på i en Bond-låt. Ellers er det et veldig artig konsept som dere har fått til veldig bra. Jeg hadde ikke reagert nevneverdig hvis jeg så en Bond-film med denne låta på vignetten. Den typiske Bond-låt de seinere årene ville vel ha lagt til enda mer symfoniorkester, kanskje dere kan vurdere det? Men låtstruktur, øvrig kvalitet og progresjon er det lite å klage på. Liker høydepunktet som ender før 3 min. Artig konsept og låt! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Takk for det! Mer bevegelse i stryk og blås hadde vært kult, men vi hadde ikke tid. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvilken orkestermodul har du brukt? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har ikke laget noe av orkestergreiene, men jeg tror det er noe reason-greier + halion one i cubase 4. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 litt OT men må spørre. hva syns du om C4 og de nye pluginsene innkludert? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Har ikke prøvd det men har fått høre at det er veldig bra. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg har null og niks peiling på dette, men synes nå at låten var bra jeg! Hadde ikke reagert på noen ting hvis jeg ikke hadde lest kritikken her først! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Vi fikk A tjohoi! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det fortjente dere. Vellagd stykke! Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Takk skal du ha:) Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Fin låt. Åpningen er kult arrangert, og jeg liker akkordene. Eneste jeg har å innvende er at versene kanskje er litt vel stillestående i begynnelsen (tar seg opp når det nærmer seg refrenget da). Men ellers meget bra. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ikke værst - hele låta lå der den skulle ligge for min del iallefall. Inkludert vokaler. Syns kanskje vokalene var litt tørre jeg da, men det er bare en smaksak. Hadde kanskje likt litt delay eller noe for å fylle ut litt - men ikke nødvendig. Funker helt fint som det er. Likte trommene også. Fortjent med A syns jeg da, om ikke konkuransen var altfor stiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå