thelittlewitch Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvordan får jeg disse til å fungere? Jeg tenkter på musikknappene og et par andre. Bare 2 av dem virker ( samt lydknappene ) de andre skjer det ingenting når jeg trykker på. Har lagt inn Easy Button men jeg får bare konfigurere user og www knappene... Lenke til kommentar
thelittlewitch Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 i Windows XP that is :smile: Lenke til kommentar
lassi Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hadde samme problem...instaler driverne for disse knappene som ligger på cd'n som fulgte med maskinen, eller last de ned fra zepto.no. Du kan også få flere funksjoner for pekeflaten dersom du instalerer driverne for denne...men dat har du kanskje allerede gjort... Lenke til kommentar
thelittlewitch Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Ja det har jeg gjort :smile: men jeg får ikke til å skru av touch paden? fn + f10? Men hvilke drivere? Jeg mener jeg har lagt inn alt som er på cden? Husker du hva de heter? Takk for svaret forresten :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå