Kjellfh Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Det hjalp en del og legge inn en eldre "Via serial ata raid driver" (5.1.2600.220) problemdriver var (5.1.2600.560 eller 550). Vil uansett takke for alle svar. Hei. Når jeg f.eks legger inn nye progs eller lignende så hender det at musa ikke lenger har smoothe bevegelser på skjermen. Noen som vet hva dette kan komme av? Har en logitech g3 mus, harddisken er en seagate sata disk på 250gb. Finnes det noen innstillinger i windows\bios som kan ha noe innvirkning på dette? stoor klem til den som kan hjelpe meg. Endret 13. februar 2007 av mAXIEE Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei. Når jeg f.eks legger inn nye progs eller lignende så hender det at musa ikke lenger har smoothe bevegelser på skjermen. Noen som vet hva dette kan komme av? Har en logitech g3 mus, harddisken er en seagate sata disk på 250gb. Finnes det noen innstillinger i windows\bios som kan ha noe innvirkning på dette? stoor klem til den som kan hjelpe meg. 7898229[/snapback] prøv å legge inn skjermkort-driverene på nytt Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hei. Takk for svar. Har testet med 2 forskjellig skjermkort drivere: Den som fulgte med skjermkortet og nyeste offisielle fra nvidia. Kan ikke si det hjalp noget =\.Har et 7600gs silent. Det skal også sies at jeg har prøvd å defragmentere hden i tillegg har jeg også prøvd å kun ha tilkoblet musa(dratt ut alt annet USB) Dette hjalp heller ikke. mvh Kjell Endret 9. februar 2007 av mAXIEE Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Sjekk IRQ setting. Mulig at USB interrupts er delt med andre, og at de derfor tar for lang tid. Sjekk om det finnes nyere USB driver. Hvis musa virker på PS/2 så prøver du den. Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hvor mye RAM har du? 7903924[/snapback] 768 mb Sjekk IRQ setting. Mulig at USB interrupts er delt med andre, og at de derfor tar for lang tid.Sjekk om det finnes nyere USB driver. Hvis musa virker på PS/2 så prøver du den. 7903924[/snapback] Hei og takk for svar=)Dette med IRQ hørtes interressant ut. Hvor sjekker jeg IRQ settings? Har nyeste versjon av Logitech Setpoint, tror driver(e) følger med der. Endret 12. februar 2007 av mAXIEE Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 IRQ settings finner du i Device Manager (Enhetsbehandling), velg View - Resources by Connection. Eller du bruker Everest hvis du har den. http://www.smartcomputing.com/editorial/ar...59r01.asp&guid= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå