jvc1986 Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Tok et bilde av niesen min på tur ifjor eller forfjor og har mikset litt på det. Ka tycks? Orginal uten redigeringer: S/H bak og endret farge på tskjorten Og lagt til litt diffus glød i tillegg: Endret 8. februar 2007 av jvc1990 Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Syns den lilla-rosa skjorten ble alt for dominerende. Lenke til kommentar
exbone Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Synes du har tatt et fint bilde med fin bakgrunn og ødelagt det i PS. Synes ikke den en-farge-sort-hvit greien funker her. Orginalbildet var fint dog Lenke til kommentar
jammi Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Synes du har tatt et fint bilde med fin bakgrunn og ødelagt det i PS. Synes ikke den en-farge-sort-hvit greien funker her. Orginalbildet var fint dog 7899611[/snapback] Som om jeg skulle sagt det selv! Originalen var jo et blinkskudd som du dessverre her drept i ps Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg ville ikke gjort så veldig mye med det, som alt sagt her så er utgangspunktet her et veldig bra bilde. Jeg ville tatt en liten level justering, og deretter shadow - highlights for å få bort skyggene i ansiktet hennes... Videre en gradient for å få ennå litt mer punch i himmelen bak henne...... (og klonet bort flekken på skjorten) Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Heldig for meg at det er lett å gjenopplive "blinkskuddet" da Jammi Har faktisk ikke prøvd å gjøre noe med orginalen da bildet bare ligger på pc'n, skulle det opp på vegg hadde det nok fått noe liknende behandling som Cycorax har gjort. Takker for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Vil også sette en finger på sort/hvitt konvertering... Å trykke "Fjern farger" gir en heller dårlig konvertering... Legger ved en illustasjon på det også, din versjon er uendret.. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Vil også sette en finger på sort/hvitt konvertering... Å trykke "Fjern farger" gir en heller dårlig konvertering... Legger ved en illustasjon på det også, din versjon er uendret.. 7902072[/snapback] Har kun benyttet hue/saturation adjustment layer på det bildet, channel mixer er vel egentlig mer ideelt iom at man har mer kontroll på konverteringen. Men som nevnt skal ikke bildet akkurat opp på veggen og da er det liksom ikke så farlig. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Men som nevnt skal ikke bildet akkurat opp på veggen og da er det liksom ikke så farlig. 7902148[/snapback] Vi gir vel kritikk på hvordan bildet er, uavhengig om det skal på vegg eller ikke? Lenke til kommentar
lillepille Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Orginale bildet var fint. Det i PS var ikke så fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå