FranzJosef Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Dette er jo veldig akseptert og annonsert som bra. Jeg bruker det. Det har nå på halvannen måned ikke funnet et eneste virus. Har aldri hatt noe virusprogram på denne PCen før, og brukt den i tre år. Alle andre virusprogram har funnet drøssevis av virus hele tiden tidligere. Forøvrig en masse de ikke har klart å fjerne også. Nå sier den også at jeg har så og så lang tid igjen av gratis oppdatering... Uten oppdateringer er jo et antivirus ikke verdt en skitt da. Det andre er at ikonet nede til høyre driver og snurrer rundt tidvis, det eneste som gjør det. Utrolig plagsomt. Jeg har toleransen for virus satt til "normal". Andre som har erfaringer med dette? Noen som er fornøyd? Det får helt greie karakterer i tester osv. Endret 8. februar 2007 av FranzJosef Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker Avast. Synes programmet fungerer utmerket. Ligger nede i hjørne, å gir beskjed når den oppdaterer og når den finne noe virus. Med andre ord, når den skal. Den ligger ikke å maser om forskjellige ting. Jeg mener Avast er gratis(?) så hvorfor du ikke har flere gratis oppdateringer igjen forstår jeg ikke. Jeg måtte registrere meg, men måtte ikke betale noe som helst for å laste det ned. Har brukt programmet i 1 år nå, og har enda ikke fått noe virus på maskinen min. Så jeg synes dette programmet er topp! Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har personlig hatt avast kjempelenge nå, og har det på alle PC er i huset. Det funker fint, og gjør jobben uten at jeg må tenke så mye, slik at jeg kan gjrøre andre ting.. Den har fjernet en del virus opp gjennom tidene, men på en enkel måte.. Synes det fungerer utmerket, og er kjempefornøyd med det, ikke merker jeg at det tar så mye av systemet heller.. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hos meg har den scannet over 12000 filer og på siste infected står ingenting og det står 0 på antall funnede. Merkelig. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nei da holder du deg vel unna de sidene på nettet som gir deg virus da pluss en god porsjon flax Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bruker Avast på 3 maskiner her. Krever lite resurser og klikker sjeldent. Eneste jeg av og til sliter med er ved heftig torrent-nedlasting. Da hender det at ashserv.exe klikker, som igjen medfører at maskinen fryser totalt i ca. 10 sekunder med ca. et halvt minutts mellomrom. Vet ikke om dette er et vanlig problem. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nå sier den også at jeg har så og så lang tid igjen av gratis oppdatering... 7898156[/snapback] Selv om du registrerer Avast! etter å ha installert den, så gjelder ikke gratislisensen i mer enn ett år (14 måneder før det er helt stopp?). Men det du da gjør er å skaffe deg en ny ett-års lisens ved å registrere programmet på nytt. Har du lyst til å skifte beite, kan du jo forsøke AVG Free fra Grisoft. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Nei da holder du deg vel unna de sidene på nettet som gir deg virus da pluss en god porsjon flax 7899131[/snapback] Er nok på masse sider som kunne gitt meg virus, og laster ned masse skrot og skrammel. Dessuten var altså maskinen i bruk 3 år uten antivirus. Uhyrlig usannsynlig at jeg ikke har et eneste virus. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 prøv å scann pc-en med andre programmer da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå