UrgeLoL Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dere som venter på god of war 2 må bare se denne! Om sony hadde vist verden denne videoen når ps2 ble lansert så er det nok mange som hadde blitt meget skeptisk til om maskinen kunne klare det. Det er utrolig bra til å være ps2. Gametrailers Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dette så jo utrolig bra ut. Nesten så man ikke tror det er til PS2. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er få spill som får meg til å få ståpels og sikle nedover munnkriken men fytte pokkerske hvette det så jo ufattelig bra ut, og morsomt ut å spille. Gleder meg som en unge på julaften til spillet kommer for salg. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Uff vanskelig å ikke se. Har ikke lyst å ødlegge spill opplevelsen. Bare tenker tilbake på god of war, hvis jeg ikke hadde sett den Hydra boss kampen tusen ganger før jeg spilte den selv, squirt... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Sinnsykt! [joke]Trenger vi virkelig PS3?[/joke] Mars blir en meget fin måned for oss som liker Playstation. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den blir god for oss som kun er opptatt av gode spill, også... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ser veldig bra ut til å være et PS2 spill. Uten tvil et av årets beste spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå