Joachim_F Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Rockstar har bekreftet det de fleste allerede visste: Grand Theft Auto: Vice City Stories er på vei til PS2. Les mer Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hmm, kanskje det blir enda et kjøp til min gamle PS2... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Uff, føler at "Stories"-serien er litt oppgulp, kjøpte meg Liberty City Stories, og det var uten tvil den dårligste tittelen i serien sålangt. Kan ikke heller Rockstar fokusere pengene sine mot GTAVI?! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 GTA ble generelt oppbrukt etter det kom i 3D. GTA 3 var tøft, og alt etter det ble bare likt med noen små forandringer. Bahh... GTA 2 Multiplayer > Alt annet i GTA serien ^^ Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Gleder meg jeg! Vice City er den desidert beste og kuleste byen i GTA universet. Jeg sier absolutt ikke nei takk til en ny story, masse herlig 80 talls musikk og ikke minst irritasjonen som følger med når jeg sliter med diverse oppdrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg