FDviking Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hehe, ble fortalt at skadene kom opp mot 50.000-100.000 men forsikringsselskapet dekket vist endel pluss at det er vist en regel som sier at man ikke kan betale så så mye når man er så så gammel Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hehe, ble fortalt at skadene kom opp mot 50.000-100.000 men forsikringsselskapet dekket vist endel pluss at det er vist en regel som sier at man ikke kan betale så så mye når man er så så gammel 7935756[/snapback] Okei.. ja det er da sant... Men, jeg antar dere betalte bare Egenandel? Men at den var på så mye er ikke normalt, men det er sikker på grunn av at dere "gjorde" det med viten... Så jeg tror du vant, Citroen var nok ikke så dyr. Hehe... Så neste gang skoler lager rom for dass så må de flisbelegge hele rommet og veggene... Bare og høytrykkspyle dritten etter dere. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hehe, Citroen`en ble taksert til overkant av 70K... Pengene spiller ingen rolle. Jeg er bare så jævla glad at vi hadde lav fart og beltene på! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det dummeste jeg har gjort er å registrere meg på diskusjon.no.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg begynte og spille world of warcraft.... Konsekvens = Total addict Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva er det dumeste du har gjort? å hva ble konsekvensen? Noe av de dumeste jeg har gjort var å ta en nise på skole gården la den på trappen til ungdommskolen, når skolen bynnte dagen etter kommer enne lærern å spør hva jeg gjore i går kveld han tok meg ut på gangen å så jeg måtte fjerne den, var med et par andre kammerater å! etter at vi hadde fjernet den da.. kom vi kjørende med mopedene på skolen å tenkte vi måtte finne på noe kult med nisen.. jeg ringte en kompis som har en atv, så han tok å slepte den rundt omkring på skole plassen! dagen etter på skolen ble vi truet som bare faen! politiet skulle bli inblandet å de hadde ringt et vaske firma som skulle vaske opp alt blodet å gørre som kom av nisen. alle ungene sa de hadde spydd av lukten som var etter at alt hadde begynt å rotne! å det var faktisk sant! det var en helvetes lukt, ble nesten kvalm selv men jeg klarte å snakke alle bort fra det har ikke hørt noe mer om det legger med noen bilder har gjort masse anet og.. 7898021[/snapback] Rewrite for de tullingene som ikke klarer å lese:Hva er det dummeste du har gjort, og hva ble konsekvensene? Noe av det dummeste jeg har gjort, var å ta ei nise til skolegården. La den på trappen til ungdomskolen, og når skolen begynte dagen etterpå kommer en av lærerne bort til meg og spurte hva jeg gjorde i går kveld. Han tok meg ut på gangen og sa at jeg måtte fjerne den sammen med kompisene mine som også var med på det. Senere den dagen kom vi ned til skolen med mopedene for å slepe den bort fra skoletrappa, og da kom jeg på den geniale () idèen at jeg skulle ringe en kompis som har en ATV, og han slepte den rundt omkring på skoleplassen. Dagen etter på skolen ble vi truet som bare faen, vi skulle bli anmeldt for hærverk og de skulle ringe et vaskefirma som skulle bli leid inn for å vaske bort alt blodet og gørra, for vår regning. Noen unger på skolen hadde visst nok spydd av lukta og synet av fiskebitene som lå strødd overalt. Nisa hadde nemlig begynt å råtne. Det var faktisk en satans lukt, ble nesten kvalm selv. Heldigvis klarte jeg å prate meg bort fra det, og skolen har tydeligvis glemt hele greia. har gjort værre ting en det da.. sutte fyr på en kopis.. Zappza! 7898250[/snapback] That's right you bastard Du og jeg har gjort sinnsykt mange syke ting oppigjennom årene, du kommer nok på mye mer hvis du bare tenker deg om Et par ting jeg har gjort som jeg kommer på akkurat nå. - Ta med ei flaske cognac på klassetur i syvende - Kjøre 3 timer i en åpen båt på 2m, på åpent hav kun sammen med Dynamittharry, og uten å si fra til foreldra våre før vi var framme. Rundt 30km for å være nøyaktig. Da var vi 13 år. Se kart: - Drikke meg helt amøbe på første festen min. Våknet dagen etterpå med vondt i hele kroppen og hodepine. Hadde visst blitt slått ned flere ganger, badet i havet og stilt meg over bålet for å tørke fortere. ____ Bare et lite forslag, ta heller å kom med dumme ting du har gjort opp i gjennom årene, ikke bare diskuter hva skaden kostet =) Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ferie i dannmark, 15 år.. Første dagen, ble drita og spydde over alt både utenfor og inne på en klubb. Utrolig nok, så slapp de meg inn der resten av ferien også. Jeg og en kompis gikk rundt i nabolaget og stjal post fra postkasser når vi var 10-12 år gammel. Konsekvensen ble en god del kjeft fra muttern. Det er bare småsaker dog, har gjort noen andre ganske fæle ting jeg ikke er stolt av, som ikke bør nevnes her. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 fylt et lite hus med brannsloknings apparat da jeg var liten. 9-10 år elns kanskje også litt yngre... Heldighvis bestemte Gjensidige seg for å betale alle skadene, siden vi var så unge. rensingen av huset kom vel på rundt 50 000kr... Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg begynte og spille world of warcraft.... Konsekvens = Total addict 7937004[/snapback] synes du har gjort det dummeste her! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Det dummeste jeg har gjort er vel turen jeg og en kompis forsøkte oss på nyttårsaften 2005/2006. Vi skulle gå opp til en 1000 meter høy fjelltopp og fyre opp raketter. Underlaget bestod av glassert skare- altså helt blank og hard som stein. Vi måtte til slutt gi opp fordi vi ikke hadde feste. Rett etter at vi snudde glapp skoa taket og vi rant 300 meter nedover fjellsiden i en sinnsyk fart helt uten kontroll. Trodde jeg skulle dø da. :!: Endret 14. februar 2007 av ostenXX Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har gjort mye dumt, men jeg er også lat, så tillat meg å quote meg selv; Jaja, denne kvalifiserer vel som latterlig. En del av skoleklassen min var med friluftsgruppa som hadde fått permisjon fra skolen for å gå på en todagers fjelltur. Fjellturen skulle gå til en plass oppi Suldals heiene. Vi hadde selvsagt ikke kommet fram til hytta før det ble en helsikkes ståhei om når og hvor badingen skulle foregå. Vi kom til enighet med at det kun skulle bades rett nedenfor hytta, og selvsagt, aldri alene. Fisking derimot kunne foregå uten hemninger, så lenge man ikke gikk alene. Klokka var vel passert middagstider da gruppa ble enige om at nå skulle det fiskes. Alle gikk til et utmerket fiskevann, untatt meg og mine to venner, som av pur trass gikk motsatt vei, i håp om å finne et enda bedre fiskevann. Vi fant aldri det vannet. Det vi mot formodning fant var en, med mangel på bedre ord, sinnsykt kul stryk lignende elv som munnet ut i en liten damm som kunne rommet minst treddeve middels store Amerikanere. Vi var selvsagt langt borte fra hytta, og diskusjonen gikk hett om vi ikke skulle hoppe ut i denne djevelen av et stryk. Av mangel på respekt for baderegler, ble vi enige om å ta oss en liten dukkert. Med andre ord: hoppe i stryket for så å bli ført med strømmen ned til dammen. Dette var det selvsagt ingen av oss som ville gjøre uten å ha tatt i vannet først, vi var jo da ikke dumme heller... Det var iskaldt, og jeg lurte på hvordan H2O fortsatt kan være flytende ved slike temperaturer, når en av de andre mumlet noe i nærheten av "vi er jo menn!" Ikke før hadde han sagt det før det sto tre gutter i slitne boksershortser på en meter høy sten, klare til å hoppe i vannet. Vi var kanskje menn, men holde hender skulle vi, slik at ingen skulle feige ut. Jeg husker ikke hvem av oss som hoppa først, men alle landet i elva. Vi ble alle stoppet treddeve centimeter under overflaten av noe som kan best beskrives som et fjell av en kampesten. Jeg og mine kjære venner, ble skilt av strømmen, som var sterkere enn vi hadde antatt (hvem hadde vel trodd det?). Og det endte med at min ene venn lå på ryggen med hendene rundt leggen, som da selvsagt var brukket. Jeg blødde sterkt fra risten på foten så jeg lå med foten i været for å hindre at jeg skulle blø meg tom. Min tredje venn var mer eller mindre uskadd så han sprang etter førstehjelp utstyr, men kom tilbake med gaffa-teip og dopapir da det var heller labert med nødutstyr. Turen endte med at vi to som var skadet fikk helikoptertur til sykehuset. Jeg måtte ha en operasjon som skulle knytte sammen en avkuttet sene i foten, og vi endte begge opp med gipset høyrefot i en måned. Moral of the story: If you have choice, make your friends do it first! PS: Den McGyver bandasjen min høstet et par heller vittige kommentarer fra forbipasserende leger... 7682842[/snapback] Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Big one Emomilol... Hva sa legene da om Macgyver plasteret? Det var da riktig av han "tredje vennen" din og gjøre det. Stoppet blod... Tett som bare faen... Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Big one Emomilol... Hva sa legene da om Macgyver plasteret? Det var da riktig av han "tredje vennen" din og gjøre det. Stoppet blod... Tett som bare faen... 7956572[/snapback] Vel, de fleste som gikk forbi bare lo. Ettersom vi så ganske teite ut, og måtte hinke inn til sykehuset. Men noen sa lignende "noe slikt skulle vi hatt her på sykehuset!" Det var jo ikke så veldig mange som gikk forbi Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Den der var veldig uheldig ja.. Hvor var dere sånn ennå mer nøyaktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå