Gå til innhold

Dumeste du har gjort? med konsekvens da..

Anbefalte innlegg

skjerp dere litt a, dynamittharry prøver å lage en underholdene tråd, og den kan bli det hvis folk slutter å bitche å bare skriver fine kommentarer og morsomme historier isteden for all skrivefeil driten.

jeg kommer uheldigvis ikke på noe morsomt nå. kanskje senere:)

og ja, jeg har skrivefeil. shoot me

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEEEEEEI! EN STAKKARS CITROEN XM...

DØ DIN HJÆVEL!!

Veit hvor du bor. :evil:

Neida... Se i min Signatur: Der har jeg en link til fatterns Citroen XM, en 1990 moddel 6 sylindret og 200 hester som trekker...

Det er som og sitte i en nybil når man kjører en Citoen XM.

Aldri kjent noe så deilig...

Jeg kan RÅNE med den ved og senke den helt ned.. Da er det ca 5cm klaring fra og skrape understellet.

Eller heve den når man kjører forbi di stakkars pimpa pakkis/jappis bilene som står fast på farsthumper eller litt sne på veien... :devil:

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

DØ DIN HJÆVEL!!

Neida... Se i min Signatur: Der har jeg en link til fatterns Citroen XM, en 1990 moddel 6 sylindret og 200 hester som trekker...

Jeg kan RÅNE med den ved og senke den helt ned.. Da er det ca 5cm klaring fra og skrape understellet.

Eller heve den når man kjører forbi di stakkars pimpa pakkis/jappis bilene som står fast på farsthumper eller litt sne på veien...  :devil:

7902720[/snapback]

Sorry OT, mn det er en Xantia. Ingen XM. Den tok humpene dårlig i 40, men i 70 var det ingen ting som stoppet den :D Ny-bil (C5) er enda råere å ta humper...

Lenke til kommentar
Og det er det dummeste du har gjort, narutofan? Med konsekvens da..

7903818[/snapback]

Eeeh? Og det mener du? Jeg krasja ikke den Citroen. Fikk du det med deg?

Mener du innlegget var Offtopic så har du jo en liten diskusjon om det var en Nisse eller Nise som ble slept med en bil.

Det er det ganske sikkert. En Citroen betyr saftig verditap. :p

7903832[/snapback]

Hehe. Ikke store tapet..

DØ DIN HJÆVEL!!

Eller heve den når man kjører forbi di stakkars pimpa pakkis/jappis bilene som står fast på farsthumper eller litt sne på veien...  :devil:

7902720[/snapback]

Sorry OT, mn det er en Xantia. Ingen XM. Den tok humpene dårlig i 40, men i 70 var det ingen ting som stoppet den :D Ny-bil (C5) er enda råere å ta humper...

7903837[/snapback]

Ookei, tok feil der...

Kjenner ikke Citroen orntlig da.

Og ja det er ikke store verditapet

Lenke til kommentar

Eeeh? Og det mener du? Jeg krasja ikke den Citroen. Fikk du det med deg?

Mener du innlegget var Offtopic så har du jo en liten diskusjon om det var en Nisse eller Nise som ble slept med en bil.

7908666[/snapback]

Hva har det å bety hva bil faren din har? Det var det jeg mente.

7923303[/snapback]

At jeg kan kjøre den. Det mener jeg.. Hehe...

Lenke til kommentar

eller så kan du lese det og le? :p hehe

7898489[/snapback]

Kampestein i glasshus.

7898553[/snapback]

?

7898690[/snapback]

Hva skjer når du kaster steiner i glassshus? Jo, antagelivis faller huset sammen og gir deg en meget grusom død.

Hva skjer når du slenger dritt som også går utover deg? Jo, du skader deg selv, akkurat som om du skulle ha kastet stein i glasshus.

Fiks din egen grammatikk før du gjør narr av andres, mente han.

Lenke til kommentar

jeg og noen venner dro opp et vannrør fra vasken i gym garderoben og stakk av, dagen etter på fikk vi vite at vannet hadde steget 10 cm pluss at det hadde rent ut av garderoben før de fikk stoppet vannet

Konsekvens: 5000kr pr pers :ermm:

siste gang jeg gjør det

det ble store vannskader også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...