Gå til innhold

Dumeste du har gjort? med konsekvens da..

Anbefalte innlegg

Hva er det dumeste du har gjort? å hva ble konsekvensen?

Noe av de dumeste jeg har gjort var å ta en nise på skole gården :whistle: la den på trappen til ungdommskolen, når skolen bynnte dagen etter kommer enne lærern å spør hva jeg gjore i går kveld :nei: han tok meg ut på gangen å så jeg måtte fjerne den, var med et par andre kammerater å! etter at vi hadde fjernet den da.. kom vi kjørende med mopedene på skolen å tenkte vi måtte finne på noe kult med nisen.. jeg ringte en kompis som har en atv, så han tok å slepte den rundt omkring på skole plassen! dagen etter på skolen ble vi truet som bare faen! politiet skulle bli inblandet å de hadde ringt et vaske firma som skulle vaske opp alt blodet å gørre som kom av nisen. alle ungene sa de hadde spydd av lukten som var etter at alt hadde begynt å rotne! å det var faktisk sant! det var en helvetes lukt, ble nesten kvalm selv :nei: men jeg klarte å snakke alle bort fra det :tease: har ikke hørt noe mer om det :D legger med noen bilder :whistle:

har gjort masse anet og..

post-92030-1170938711_thumb.jpg

post-92030-1170938772_thumb.jpg

Endret av dynamittharry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor er den nissen du prater om? Jeg ser bare en fisk på bildet. Men skjønner godt at skolen ikke likte det, er jo tross alt 10 måneder igjen til juletider.

Men hvis dette er det værste du har gjort i livet er du heldig. Det værste jeg har gjort egner seg ikke på trykk i dette forumet. Andre ikke fullt så ille ting jeg har gjort er kaste en stol gjennom ei glassdør på klassefest, blåst avgårde et par pulver brannslukkingsapperat, ødelagt diverse møbler. Mest materalistiske hendelser som har resultert i en slankere pengebeholdning :roll: Men takk gud for at det ikke har endt værre en det har gjort. :innocent:

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Hvor er den nissen du prater om? Jeg ser bare en fisk på bildet. Men skjønner godt at skolen ikke likte det, er jo tross alt 10 måneder igjen til juletider.

Men hvis dette er det værste du har gjort i livet er du heldig. Det værste jeg har gjort egner seg ikke på trykk i dette forumet. Andre ikke fullt så ille ting jeg har gjort er kaste en stol gjennom ei glassdør på klassefest, blåst avgårde et par pulver brannslukkingsapperat, ødelagt diverse møbler. Mest materalistiske hendelser som har resultert i en slankere pengebeholdning  :roll:  Men takk gud for at det ikke har endt værre en det har gjort.  :innocent:

7898147[/snapback]

Skriver det ikke nise da ? Uansett det er en fisk :)

En av de værste tingene jeg har gjort, var da en kompis var på besøk. Mens han satt der, sa jeg at jeg skulle på do. Gikk ute satte kjetting mellom et tre å tilhengerkroken på bilen hans. Lo litt da han skulle dra, da tilhenger kroken ble revet av for han skulle tøffe seg å kjøre fort ut av gården. Dette var da en bli jeg viste skulle vrakes snart.

Lenke til kommentar
Vil noen rettskrive første innlegg slik at jeg gidder å lese det ? :whistle:

7898451[/snapback]

Rettskriving etter beste emne..

Hva er det dummeste du har gjort? Og hva ble konsekvensen?

Noe av det dummeste jeg har gjort var å ta med en nise på skolegården :whistle: La den på trappen til ungdomskolen. Da skolen begynte dagn etter kom den ene læreren og spurte hva jeg gjorde i går kveld :nei: Han tok med ut på gangen og sa jeg måtte fjerne den. (Red: resten av settningen forstod jeg ikke så kunne ikke rettskrive den) Etter av vi hadde fjernet den kjørte vi mopendene på skolen og tenkte at vi måtte finne på noe kult med nisen. Jeg ringe en kompis som har en ATV. Han slepte den rundt på skoleplassen! Dagen etter ble vi truet som bare faen på skolen. Politiet skulle bli innblandet og de hadde ringt et vaskefirma som skulle vaske opp alt blod og gørr som kom ut av nisen. Alle ungene sa de hadde spydd av lukten som oppstod pga at fisken råtnet! Og det var faktisk sant! (Red: Så alt det andre var bare løgn..?) Det var en helvettes lukt, ble nesten kvalm selv :nei: Men jeg klarte å snakke alle bort fra det :tease: Har ikke hørt noe mer om det :D Legger med noen bilder :whistle: Har gjort masse annet og..

Hvorfor i all verden tok du å la en nise på skoletrappen? hehe.. og hvor i all verden fikk du den fra?  :hmm:

7898561[/snapback]

En nise er da et pattedyr som lever i havet (kilde), så jeg vil anta han enten

a) Fisket den

b) Kjøpt/stjelt den fra noen som fisket den

eller så kan du lese det og le? :p hehe

7898489[/snapback]

Kampestein i glasshus.

7898553[/snapback]

Touché :!:

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...