Evil-Duck Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hei , jeg får ikke instalert GT legends ! og dette er kjøpt (ikke noe pirat kopi) dette er det jeg får opp , og jeg har prøvd å skrive den koden med små bokstaver , store bokstaver med bindestrek med mellomrom , u name it ! noen som vet hva dette problemet skyldes ? http://www.gt-legends.com/onlinekey_en.php har prøvd dette med samme resultat , fy søren, det er ræva da ! Endret 8. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Sikker på at du ikke forveksler 0 med o og 5 med S forex? Legg inn bildet av serial (hvis du vil) og la oss se kanskje vi kan hjelpe... EVT forklar hvordan fonten er, så kanskje vi kan se og xD Endret 8. februar 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Sikker på at du ikke forveksler 0 med o og 5 med S forex? Legg inn bildet av serial (hvis du vil) og la oss se kanskje vi kan hjelpe...EVT forklar hvordan fonten er, så kanskje vi kan se og xD 7901689[/snapback] Man legger ikke ut serialen sin da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå