Mads-b Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 -Hallo? -Da det er fra ***** AS. Vi har pristilb- -Åh, da vil du sikker ha tak i far min da. Dessverre er han <insert crappy excuse> -Javel. Kan jeg ringe igjen senere da? -For å si det sånn: jeg tror ikke han blir glad for å snakke med deg. -Helt greit, takk for tiden din. *klikk* Jeg er snill jeg Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Neste gang en telefonselger ringer skal jeg prøve å inngå en avtale om å betale med tomflasker. Har en del tomflasker jeg ikke har orket å pante. Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) eg jobbe som tlf selger, den beste metoden eg har hørt var noko som detta Du kan ta den jævla telio (da så eg sele) under din forhud å massera jævlig godt og så la han på Endret 10. februar 2007 av tfoyen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 En klassiker er jo følgende: Selger: Hei, jeg ringer fa xxxxxxx AS og vil tilby dette <insert produktnavn her> Meg: Kan det brukes som dildo? Selger: Nei, men det har disse egenskapene: <insert bullshit here> Meg: jeg liker og ta telefonselgere bakfra, liker du? Så legger selgeren på... Funker fint hver eneste gang, og det er morsomt og høre de forskjellige reaksjonene en får... En annen ting som funker fint er og skrike inn i telefonrøret, da blir det stille etter noen få sekunder... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jobbet selv som telefonselger i noen uker.... sluttet fort da.... Men ettersom akkurat ditt nummer ikke er noe spesielt, men bare enda ett nummer på enda en liste over folk de kan/skal ringe, hvorfor skal du på død og liv unnskylde deg høflig for så og si hadet, for så og legge på? (for de som gjør det) Du er jo bare ett nummer på en liste? Bare legg på. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg hørte naboen min avfeie en telefonselger på en ganske fin måte: Selger: Hei, har du Marte der? (samboeren hans) "Gråtkvalt" nabo: Marte har forlatt oss.. Selger: Åå. Jeg kondolerer.. Lenke til kommentar
TTomas Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Finner ingen gode som ikke er skrivd fra før av MEN har en historie Tror det var i sommerferien en gang og jeg ble oppringt av en telefonselger, tror det var en som hadde sommerjobb som telefon selger for han var ganske ung og det var faktisk moro å snakke med han! Her er samtalen: Jeg: Hallo? Selger: Hallo det er fra ***** jeg lurte på om du ville kjøpe (ett eller annet produkt) Jeg: Naaaaaiii trokke det. Selger: Jo kom igjen a, det er (en eller annen utrolig egenskap) med dette produktet Jeg: (fortsatt usikker) Nei trokke jeg skal ha det NÅ begynner det morsomme Selger: (Sier på en morsom måte) Vettu ka? Eg hatar sånna som deg som sier: naaai, trokke det og øhhhh naiii. Jeg: (Begynner å le no vanvittig) Selger: (kommer med masse kommentarer om at han har sommerjobb og prøver å tjene litt penger og forskjellig) Jeg: (begynner å le enda mer) Det hele ender med at jeg ikke kjøper produktet, men jeg fikk meg da en god latter! Skulle vært flere av den typen Endret 10. februar 2007 av Tomas09 Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Lo litt da kontordamen fikk en telefonselger. Han ringte for 4 gang og spurte etter sjefen. Og sjefen ville IKKE snakke med han. Jeg sa bare kjapt: Kan du ikke sette han over til noe annet da?? Jo sa hun og svarte selgeren: Vent 3 sek jeg setter deg over. Rett over til 1881 tror jeg. Tror det ble litt forviring der ja. Han prøvde litt etterpå, men da satt hun han bare videre til faksen. PIIPIPPPPIPPIIIPP. osv Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 En kar som ringte i fra Chess eller noe slikt: Selger: "Hei! Jeg bare ringer for å informere deg et kjempetilbud! (blablabla priser for sms, ringepriser osv, ingen bindingstid blabla). Jeg: "Hm, det abonnementet jeg har ER jo billigere enn deres (legger frem smspris, bindingstid, ringepris osv). Selger "Åja, ja men da er vel ikke så interessant for deg da? Jeg: "Eh nei". Selger: "Du får ha en fortsatt fin dag da" Jeg: "Hadebra!" Ellers var det fjerde gangen de ringte fra Dagbladet og ville prakke på meg aviser. Jeg: "Vent litt så skal du få prate med muttern". *skrur på høyttalerfunksjon på telefonen og setter på hardcore svensk dansebandmusikk på anlegget så det virkelig låter og legger i fra meg telefonen. Etter ca 2 låter hører jeg ingenting i den andre enden.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har tatt en del gode steg jeg mot selgerne. Her er noen få. selger: Jeg, jeg ringer fra (insert name). Snakker jeg med (mitt navn)? meg: Nei beklager, han gikk bort i går selger: Gikk bort? meg: Ja, døde. Har ikke fått stengt telefonen hans ennda selger: Da beklager jeg virkelig. --------- Selger: Hei, jeg ringer fra Vi menn, snakker jeg med (mitt navn)? Meg: ja Selger: ja du leser vel Vi menn, som mange ekte mannfolk gjør Meg: Nei, jeg er homo og leser Kamille og Det Nye. Selger: Erm, øh, eh, javel, ha en ellers fin dag -------- Selger: Hei, jeg ringer fra Tele 2, snakker jeg med (mitt navn)? meg: Hvem? Tror du har ringt feil Selger: Da beklager jeg virkelig Meg: Gjør ingen ting, måtte ta telefonen likevell ------- Selger: Dette er (selgers navn) og jeg ringer fra (crappy firma). Snakker jeg med (mitt navn)? Meg: Hva er den informasjonen verd? Jeg tyster gjerne til den rette prisen. Selger:Hva? Selger:*stum* Meg: Hallo, jeg har ikke tid å vente, har andre jeg skal tyste på. Hade Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Synes folk det er kult å være frekk mot telefonselgere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) **Dobbelpost, Sorry** Endret 11. februar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hadde tele 2 champion og telenor ringte for å få meg over til Frifiks Selger : hei , jeg er fra telenor og vil gi deg et glimrende tilbud Jeg : Javel? Selger : lister opp de vidunderlige prisene etc Jeg : Jeg har Tele 2 Champion og det er billigere en deres Frifiks(lister opp prisene) så etter dette så prøvde selgern en litt desperat vri. en stund siden så kan ikke huske enhver detalj. men han sa noe om a Tele 2 bryr seg ikke om kundene og gjør mye feil etc. så jeg ble litt irritert og sa " Men det er faen meg ikke dere heller, Dere går jo under navnet tele h or" klikk hmm test : telenor hahaha har diskusjon.no sensurert ordet Tele h or? Endret 11. februar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Synes folk det er kult å være frekk mot telefonselgere? 7918895[/snapback] Høres nesten sånn ut ja, har nok vert ganske sur på en telefonselger selv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Synes folk det er kult å være frekk mot telefonselgere? 7918895[/snapback] Hvis de ringer mens jeg er midt i noe og de starter sin "Hei jeg heter Per og vil gi deg et godt tilbud..." samtale, så blir jeg bra irritert... "Midt i noe" betyr om jeg sitter ved datamaskinen, ser på tv, lager mat, slapper av, sover eller i det hele tatt er våken.. Hvis jeg står ved telefonen så er det greit at de ringer, men ellers er det bare til bry :| Hvis stemmen er hyggelig så kan jeg godt snakke med dem, prøver egentlig ikke å være slem mot dem, men når en telefonselger ikke tar <nei> som et svar, så går det ut over de andre som ringer et par timer senere. Endret 11. februar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Om jeg synes det er kult å være frekk mot telefonselgere? Det er de som har valgt den forbanna jobben å plage livskiten av folk, ta må de tåle såpass. Noe som er irriterende med telefonselgere er når det ringer og sier: Selger: Hei, jeg heter Oskar og ringer fra Superduper tilbud. Jeg vil gi deg en gave. Meg: Jaha? Selger: Ja alt du trenger er å betale porto OK, korreger meg om jeg tar feil, men betyr ikke gave at det er gratis? Så hvorfor må jeg betale for å få tilsendt noe som skal være en gave til meg? Er det rart telefonselgere blir sett ned på? Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 For noen uker siden, fikk jeg en god del telefoner fra Schibsted Forlagene, som spurte om jeg ville abonnere på et eller annet blad.. Så ringte de midt i en skoletime, jeg tok telefonen og brølte "JA HALLO?" Aldri hørt fra dem siden. Lenke til kommentar
MADGamer Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Moren min hadde en fin samtale: Selger: Hei, snakker jeg med (mamma sitt navn)? Mamma: Ja Selger: Hei, jeg har et godt tilbud til deg! Mamma: Å så heldig jeg er... Får jeg gratis Aftenposten i en måned? Selger: Eh, nei... Mamma: Nei da kan det vel ikke være noe godt tilbud... "Legger på" Syntes den var ganske morsom :!: Endret 12. februar 2007 av MADGamer Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Jeg pleier å ta det ganske rolig og kjapt egentlig, har ikke tid til å tulle og spøke med telefonselgere. Tlf.selger: Hei, det er ****** som ringer fra *****, snakker jeg med [mittnavn]? Meg: Ja (sier alltid ja først pga. jeg sjelden får med meg hvem de ringer for, siden det går ganske kjapt, dessuten vet man aldri hva de skal si) Tlf.selger: Ja for tiden driver vi og tilbyr [crazy helsekosttilbud/sprø telefonpriser/lodd hos norsk krybbedødsforening], og vi.... (blir avbrutt) Jeg: Jeg er ikke interessert *legger på telefonen* Tid brukt: max 20 sek. Edit: Har forresten registrert meg mot telefonselgere så det er ikke så ofte de ringer lenger, heldigvis. Endret 12. februar 2007 av jonmagne Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jerry Seinfelt har en ganske bra metode. Det har også Pondus. Rape så høyt du kan i røret og legge på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå