lambiks Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei! Jeg lurer på en ting. Med abonnement som Netcom smarttalk, der månedsavgiften er ingenting, og er billigere å bruke enn Netcom ActiveTalk, der månedsavgiften er 129 kroner, hvordan kan Netcom da tjene penger på dette abonnementet? (Smarttalk) Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Active Talk er et abo. som brukes til subsidiering av telefoner, på denne måten får de "tilbake" pengene sine. Smart Talk er nok mere reelt ifht. de virkelige kostnadene. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Når ST-kunder ringer noen med telenor-dekning så tjener de ikke noe særlig, men hver gang en slik kunde ringer noen med netcom, sender sms/mms/bruker datatrafikk så tjener de bra. Lenke til kommentar
zica Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hei!Jeg lurer på en ting. Med abonnement som Netcom smarttalk, der månedsavgiften er ingenting, og er billigere å bruke enn Netcom ActiveTalk, der månedsavgiften er 129 kroner, hvordan kan Netcom da tjene penger på dette abonnementet? (Smarttalk) 7897852[/snapback] I tillegg er ST er "gjør-det-selv"-abonnement, f.eks. krav om eFaktura (eller 35,- for papirfaktura), 5 kr/min til kundeservice og bestilling må skje på netcom.no. NetCom sparer penger på dette, og abonnementet blir dermed billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå