Per O. Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei. Gleder meg som et barn til spillet kommer ut, og siden pcen begynner å dra på åra, så blir det på xbox360 for meg. Det jeg lurer på om det blir støtte for keyboard og mus, siden jeg syns personelig at RTS med kontroller er forkastelig. Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Det blir nå nesten det samme som en pc da. Endret 8. februar 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Per O. Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Redigert, greit at det blir det samme, men svar på det jeg lurer på da. Endret 8. februar 2007 av Per O. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja det går ann her er eit bilde av enheten du trenge http://www.maxconsole.net/content_img/xcmddda.jpg Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tviler på at det fungerer veldig bra. 360-versionen er laget for å bruke kontroll. Eksempel: Bygge enheter på 360versionen vil ikke bli gjort som på pc (klikke på menybar på siden) men ved å holde inne en trigger og da få opp en undermeny som man velger opp og ned med en av spakene hva som skal bygges. Vil ihvertfall tro det føles ganske klønete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå