Epleskrell Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 PS3 har jo ikke noe dårligere grafikk enn 360.. Grafikken ifra begge er jo utrolig sterkt, er jo marginale forskjeller ifra den ene til den andre. Er vel mest smak og behag om noe, og det ifra spill til spill. Poenget er vel i all hovedsak at PS3 anntagelig har en betydelig lengre potensiell levetid enn 360. Må vel si det er en behagelig fordel. Uansett er det vel ikke snakk om flere år før Cellen blir brukt mye bedre enn i de spillene ute nå. tror vi får noen ganske rå tiler som har arbeidet veldig med Cell strukturen til høsten. Blir jo ganske likt som PS2, etter å ha sett screens ifra God of war2 så er ikke grafikken der mye og si på. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvorfor velge 360 ovenfor PS3: 1. Ingen achievements points på PS3, dette er vel kanskje en big deal for mange. 2. Kan ikke chatte med venner i spill, man må avslutte spillet du holdt på for å gå i chatte modus - Med XB 360 kan du chatte når du vil samma hvilken spill du er i. 3.kan ikke laste ned ting i bakgrunnen, må vente til nedlasting er ferdig - med 360 kan du laste ned ting mens du spiller og hvis du går online vil din nedlasting gå i pause og forsette når du er ferdig å spille. 4. Batteriet er integrert i PS3-kontrollen. På 360en kan du alltid ha et ekstra batteri klart. Når batteriet på PS3-kontrollen blir dårlig, må du kjøpe ny kontroll. 5. Kontrollen kan ikke snakke med ps3 uten usb kabel med 360 trenger du bare å trykke engang på kontrollen og engang på konsollen og vips de snakker sammen. 6. Dårlig meny ikke minst kjedelig, tatt rett fra PSP - ingen kommentar, bare helt latterlig. 7. kan ikke høre dine egne mp3 sanger i spill - dette kan du med 360. 8. HD kabler følger ikke med, 360 følger dette med (premium). 9. sixsaxs kontrollere fungerer ikke helt som den skal. vanskelig å få en bil til å kjøre rett fram. 10. kan ikke koble ps3 med media center eller windows - 360 har vel fordelen der med tanke på enerett til windows. 11. Har ikke vibrasjon i håndkontrollen..... det i seg selv er jo et tilbakesteg. 12. kjøp xb 360 og wii til samme prisen av en PS3. 13. ikke 100 % bakoverkomp, Kan ikke spille alle PS1 og PS2 på PS3, They lied to us again ? 14. Sony har tatt Xbox Live fra hverandre bit for bit og prøvd å kopiere det. Har de lykkes? Du får teste dem begge å avgjøre selv. 15. Ikke arcade på PS3, kun emulering av gamle ps1 spill til PSP. 16. intregert hd. 360 har ekstern man setter på toppen av maskinen. (fordelen er å ta med hd til en venn og ikke hele maskinen) 17. kan ikke bytte ut front deksel 18. må spille med kabel når du skal lade håndkontrollen. 19. ps3 kan ikke lade håndkontroller når du skrur av maskinen, med 360 kan du lade mens maskinen er av. 20. når ps3 først er satt på hd og ønsker å spille på en annen skjerm må du huske å gå inn på menuen og sette settings tilbake eller så får du ikke opp bilde, men xbox 360 har en knapp ved skjermkabelen som du velger tv/hd på. Dette er ikke mine ord, men kommer fra en som har prøvd begge konsollene siden de kom ut i USA. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nå er det jo mange av disse punktene som allerede er ordnet, eller vil bli ordnet til lanseringen 23. mars. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Skjønner ikke at vi gidder ha denne diskusjonen en gang. Altså, om hva som er best av 360 og ps3... men det er kanskje folk i den riktige alderen til slikt her. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 den beste maskinen er den du synes er best, ikke den alle andre synes er best. går ikke ann å diskuteres. Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 den beste maskinen er den du synes er best, ikke den alle andre synes er best. går ikke ann å diskuteres. 8078375[/snapback] Enig med deg der! Hvis du liker Xbox360 best, så lik den best da istedet for å krangl med andre som liker PS3 best..! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sant det.. og, om du liker 360 så mye.. Hvorfor sitter man her og sier at den er best? Kan man ikke spille på den? Uansett.. Blir nok overnatting på meg 23.. Skal ikke ha maskinen, men skal bli ekstremt morsomt å se ansiktet på de bak disken når jeg kommer og skal ha batteri eller lignende.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Sant det.. og, om du liker 360 så mye.. Hvorfor sitter man her og sier at den er best? Kan man ikke spille på den? Uansett.. Blir nok overnatting på meg 23.. Skal ikke ha maskinen, men skal bli ekstremt morsomt å se ansiktet på de bak disken når jeg kommer og skal ha batteri eller lignende.. 8078847[/snapback] Hahaha det hadde vert drit gøy da Lenke til kommentar
T3X4C0 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det gjorde jeg på WoW: The Burning Crusade Releasen. Sto 1,5t utenfor Spiderman(riktignok med venner som skulle ha det), og i det, det var min tur kjøpte jeg bare en gammel brukt DVD Hadde allerede sikra meg en kopi av TBC :!: Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Best aa ha begge samt en dugelig PC saa kan man drite i hele krangelen og nyte de beste spillene paa samtlige platformer. Gears har best grafikk, Resistance har best flyt/framerate, Burnout Revenge har langt bedre grafikk og gameplay enn Ridge Racer 7 men Motorstorm kan snu paa det. Har alle 3 platformer og synes de har gode sider hele gjengen. Mangler bare WII'en. - Per Christian Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Frem til kompisen som leier rom til oss flytter ut, har vi også 360, ps3 og pc med ok specs... så har lillebror til samboeren wii... Om jeg kommer til å kjøpe en 360 når han flytter ut, vel det gjenstår å se... kommer nok veldig mye an på økonomien. Gleder meg til motorstorm da, demoen var kul nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hvorfor velge 360 ovenfor PS3: 6. Dårlig meny ikke minst kjedelig, tatt rett fra PSP - ingen kommentar, bare helt latterlig. 13. ikke 100 % bakoverkomp, Kan ikke spille alle PS1 og PS2 på PS3, They lied to us again ? 17. kan ikke bytte ut front deksel 18. må spille med kabel når du skal lade håndkontrollen. 8077527[/snapback] 6. Sålenge menyen er funksjonell, er det vel ikke noe stort problem at den ligner PSP sin. Jeg synes PSP sin meny er helt grei. 13. Det er da virkelig ikke Xbox 360 heller, det er mange Xbox-spill som ikke funker på 360. 17. Boo hoo. De fleste dekslene til 360 er ikke spesiellt pene, og PS3 har jo en langt penere finish enn Xbox 360. 18. Det stemmer jo til en viss grad for Xbox 360 også. Dersom du ikke har batteriladeren og et ekstra batteri, må du spille med ladekabel på 360 også. Synes vedkommende som skrev det kunne dratt frem positive og negative sider med begge konsollene, da det er nok å ta av på begge kanter. Endret 6. mars 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
warneck Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hvorfor velge 360 ovenfor PS3: *snip* Dette er ikke mine ord, men kommer fra en som har prøvd begge konsollene siden de kom ut i USA 8077527[/snapback] Det der blir som om en bitter linux-geek skulle skrevet en sammenligning av Linux VS Windows, totalt upartisk og mange feil --- Jeg tror nok PS3 ikke kommer til å få samme etterspørselen slik som WII, det sier jo seg selv siden prisen på WII kun var 1/3 av PS3. Men i lengden kan PS3 fort ta det lengste strået, spesielt når priser kommer ned til hva som er akseptabelt for den "vanlige" familie. Jeg har prøvd alle 3, men kommer nok ikke til å kjøpe PS3 før etter jeg kommer hjem til neste år. Liten vits å kjøpe den nå, til en langt høyere pris for å kunne bruke den i noen mnd'er (har Xbox360 fra før, WII gidder jeg ikke - Super Mario-familien appelerer ikke så mye til meg) Endret 6. mars 2007 av warneck Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Litt morro nå disse kastingene mellom hva som er best av X360 og PS3. Nesten som "min pappa banker din pappa" diskusjoner man finner i barnehagene. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Med home blir det flere grunner til å kjøpe PS3 <3 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja jeg syns det, og Little Big Planet ser veldig fett ut Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 40.000 maskiner bekreftet til skandinavia, de første ankom danmark i dag! :-))) Lenke til kommentar
VbD Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 å herregud.. fyfaen nå er jeg lei alle besserwissere her som legger frem pro's and con's på begge konsollene. Jeg stemmer for å lage en Xbox vs PS-"lov"(vs. Nintendo og for den saks skyld) på samme måte som vi har en ATi vs. nVidia-"lov". må spesielt le av exmx sine kommentarer.. "Hvorfor velge 360 ovenfor PS", spar oss for sånne teite oppramsinger. Valget mitt faller på PS3, og det er ikke grunnet specs og all den driten du ramser opp, det er hovedsaklig på grunn av hvilke spill som vil komme til PS som jeg interesserer meg for. Dvs. SMAK og BEHAG, noe som aldri kan diskuteres. EOD Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 å herregud.. fyfaen nå er jeg lei alle besserwissere her som legger frem pro's and con's på begge konsollene. Jeg stemmer for å lage en Xbox vs PS-"lov"(vs. Nintendo og for den saks skyld) på samme måte som vi har en ATi vs. nVidia-"lov". må spesielt le av exmx sine kommentarer.. "Hvorfor velge 360 ovenfor PS", spar oss for sånne teite oppramsinger. Valget mitt faller på PS3, og det er ikke grunnet specs og all den driten du ramser opp, det er hovedsaklig på grunn av hvilke spill som vil komme til PS som jeg interesserer meg for. Dvs. SMAK og BEHAG, noe som aldri kan diskuteres. EOD 8119649[/snapback] Enig.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 å herregud.. fyfaen nå er jeg lei alle besserwissere her som legger frem pro's and con's på begge konsollene. Jeg stemmer for å lage en Xbox vs PS-"lov"(vs. Nintendo og for den saks skyld) på samme måte som vi har en ATi vs. nVidia-"lov". må spesielt le av exmx sine kommentarer.. "Hvorfor velge 360 ovenfor PS", spar oss for sånne teite oppramsinger. Valget mitt faller på PS3, og det er ikke grunnet specs og all den driten du ramser opp, det er hovedsaklig på grunn av hvilke spill som vil komme til PS som jeg interesserer meg for. Dvs. SMAK og BEHAG, noe som aldri kan diskuteres. EOD 8119649[/snapback] Hadde ikke vært meg imot. Saklig diskusjon rundt de 3 konsollene er greit, og gjør meg ingen ting. Men slike idiotiske utsagn som "Wii er for barn" f.eks. Føyer seg godt inn i rekkene blant idiotiske utsagn. Med godt selskap av "X360 er for wannabe voksene" og "PS3 er en grill". Totalt unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg