Gå til innhold

Blogg: PlayStation 3: Kø eller overflod? (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er Kraftig susing, for å si det slik, pc en min har 3 120mm vifter, pluss skjermkort, cpu og chipsett vifte. Den bråker mindre en 360 en min.

Nå er det også slik at dvd drevet på 360 er en historie for seg selv når det gjelder lydnivå.

8049211[/snapback]

Blir du veldig irritert av lyden liksom?

Lenke til kommentar
Wii er vanskelig å få tak i pga prisen, og fordi den har en del kult med de nye kontrollerne som du kan vifte rundt på. Jeg mener at Wii ikke kan sammenlignes med 360 og ps3, den har generelt en annen målgruppe med tanke på typer spill.

Når det kommer til ps3, er jeg enig i at den prises litt vel høyt her til lands. Jeg fikk nettopp epost om at min kjære svigerfamilie har fått kloa i en ps3 til meg i hong kong, som jeg får om en uke. 3 300 kroner inkludert resistance: fall of man. Da kan man ikke krangle så mye på prisen heller... nå trenger jeg bare en ekstra sixaxis og hdmi-kabel :)

8036294[/snapback]

Wii er ikke vanskelig å få tak i pga prisen, prisen er høy pga den er vanskelig å få tak i. :)

Jeg mener ikke PS3 er så dyr i forhold til andre land, jeg mener derimot at Xbox 360 er billig i forhold til andre land.

Wii:. 250$ = 2500NOK

Xbx: 400$ = 3000NOK (+-)

PS3: 600$ = 6000NOK

8049194[/snapback]

Jeg mente at Wii er billig da :)

Edit: Og ja, lyden på dvd-en på 360 er unødvendig høy

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Da er Kraftig susing, for å si det slik, pc en min har 3 120mm vifter, pluss skjermkort, cpu og chipsett vifte. Den bråker mindre en 360 en min.

Nå er det også slik at dvd drevet på 360 er en historie for seg selv når det gjelder lydnivå.

8049211[/snapback]

8049259[/snapback]

Veldig og veldig.. Man merker godt at den er der, om man ikke spiller med høy lyd.. :p Men, jeg tenker ikke noe over det når jeg spiller.. :)

Lenke til kommentar

Når spillene kommer på nett, pengboka har blitt full og når en PS3 og en pen 32+ LCD skjerm med full HD støtte blir tilgjengelig for underkant av 10 000,- kroner. Da skal jeg vurdere å handle meg leketøyene..

Hvis jeg ikke vinner i lotto i mellomtiden :)

Lenke til kommentar

8049211[/snapback]

8049259[/snapback]

Veldig og veldig.. Man merker godt at den er der, om man ikke spiller med høy lyd.. :p Men, jeg tenker ikke noe over det når jeg spiller.. :)

8050209[/snapback]

Ok, men da blir det 360 på meg snart da ;)

Lenke til kommentar
Vanskelig å si. Vil ikke tro det vil være så lenge uten konsoller i butikken. De har vel forbredt seg, etter å ha sett hvor manko det var på Xbox 360/Wii.

8056681[/snapback]

Forberedt seg... vel, de hadde sikkert bestilt så mange de kunne få av xbox360 og wii, ser jeg for meg.

Jeg tror produksjonen av ps3 er ganske høy nå, leste at de skulle shippe 6 millioner enheter i mars. Jeg tror at den høye prisen gjør at de selger litt mindre, det er sikkert en butikk her og der som ikke blir utsolgt første dagen. Ingen som vet om komplett og slike butikker har forhåndssolgt hele sendingen sin?

Jeg tror at det er litt verre for barna å sutre seg til en ps3 enn en wii pga den høye prisen, og i tillegg kom den første sendingen av wii rett før jul, noe som var en ypperlig julegave, men slik er det jo ikke med ps3.

Blir spennende å se... Jeg får min ps3 om tre dager, 3 100 kroner :D

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Vanskelig å si. Vil ikke tro det vil være så lenge uten konsoller i butikken. De har vel forbredt seg, etter å ha sett hvor manko det var på Xbox 360/Wii.

8056681[/snapback]

Forberedt seg... vel, de hadde sikkert bestilt så mange de kunne få av xbox360 og wii, ser jeg for meg.

Jeg tror produksjonen av ps3 er ganske høy nå, leste at de skulle shippe 6 millioner enheter i mars. Jeg tror at den høye prisen gjør at de selger litt mindre, det er sikkert en butikk her og der som ikke blir utsolgt første dagen. Ingen som vet om komplett og slike butikker har forhåndssolgt hele sendingen sin?

Jeg tror at det er litt verre for barna å sutre seg til en ps3 enn en wii pga den høye prisen, og i tillegg kom den første sendingen av wii rett før jul, noe som var en ypperlig julegave, men slik er det jo ikke med ps3.

Blir spennende å se... Jeg får min ps3 om tre dager, 3 100 kroner :D

8059786[/snapback]

3000? :o, hvor kjøpte du den fra ?

Lenke til kommentar
"svigers" ute på tur som har kjøpt med til meg fra Hong Kong. Der koster 60 GB 3 780 HKD, som omregnet til norske kroner i dag faktisk blir under 3 000 kroner, men da den ble kjøpt sist uke, lå kursen slik at det ble ca. 3 100.

8060742[/snapback]

ok, hvorfor er alt dyrt i Norge :hrm:

Lenke til kommentar
"svigers" ute på tur som har kjøpt med til meg fra Hong Kong. Der koster 60 GB 3 780 HKD, som omregnet til norske kroner i dag faktisk blir under 3 000 kroner, men da den ble kjøpt sist uke, lå kursen slik at det ble ca. 3 100.

8060742[/snapback]

ok, hvorfor er alt dyrt i Norge :hrm:

8061172[/snapback]

Fordi vi tjener for mye penger, + masse annet, alt henger sammen.

Lenke til kommentar

Haha! Mange PS-fanboys her inne merker jeg. Er så latterlig å lese når folk nekter å tro på hva andre sier om PS3'en. Selv om de ikke har testet den selv, blånekter de på at den er dårligere/like god som 360'en.

Tragisk.

Lenke til kommentar
Selv om de ikke har testet den selv, blånekter de på at den er dårligere/like god som 360'en.

Tragisk.

8066952[/snapback]

På samme måte som Xbox leiren påstår at 360 er så mye bedre sjøl om de ikkje har testet PS3? :tease:

Lenke til kommentar
Selv om de ikke har testet den selv, blånekter de på at den er dårligere/like god som 360'en.

Tragisk.

8066952[/snapback]

På samme måte som Xbox leiren påstår at 360 er så mye bedre sjøl om de ikkje har testet PS3? :tease:

8067039[/snapback]

Nå snakker jeg om de som har testet begge deler å vet hva de snakker om...

Altså, ikke fanboys som ikke vet hva de snakker om.

Selv kan ikke jeg si hvilke som er best før jeg har testet PS3'en også. Men jeg har en venn som har testet PS3'en siden den kom ut i USA samtidig som han har hatt 360'en siden den kom i Norge. Ut i fra det har jeg fått et klart inntrykk av 360'en egner seg best til de som vil ha en spillkonsoll, mens PS3'en egner seg best til de som vil ha en bluerayspiller.

Edit:

En ting til jeg må få lagt til.

Jeg ser at mange bruker cellprosessoren i PS3 som argument. At spillene vil se bedre ut enn på 360 om noen par år når spillutviklerene vet hvordan den nye teknologien skal utnyttes riktig.

Jeg vil ha god grafikk nå. Ikke om 2 år når PC'en kan vise 10x bedre grafikk enn hva PS3'en endelig greier å presentere.

Endret av exmx
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...