Tor Anders Berven Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg fikk melding fra Komplett idag at Playstation3 er klar til å hentes på hentebua, vet ikke hvordan det er hos dere.. 8209169[/snapback] Min er på vei fra kristiansand til stokke as we speak. Når bestilte du? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg fikk melding fra Komplett idag at Playstation3 er klar til å hentes på hentebua, vet ikke hvordan det er hos dere.. 8209169[/snapback] Fikk SMS nå om at den blir levert på døra før ni i kveld. Skal selvfølgelig ikke klage, men Sony og diverse andre kan da ikke like at Komplett gir ut PS3 før dagen? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Fikk SMS nå om at den blir levert på døra før ni i kveld. Skal selvfølgelig ikke klage, men Sony og diverse andre kan da ikke like at Komplett gir ut PS3 før dagen? 8210540[/snapback] 10. Forhåndsbestilling Enkelte varer kan forhåndsbestilles fra vår nettbutikk. Disse varene leveres på vanlig måte til den datoen varen slippes på markedet. Vi gjør alltid vårt beste for at du som kunde skal motta varen før oppgitt slipp-dato, men tar forbehold om forsinkelser i postgangen, feil hos våre leverandører, force majeure og lignende forhold som kan medføre forsinkelser. Når de skriver dette regner jeg med det er leverandøren/produsentens ansvar å overholde/sørge for at datoer blir holdt. Endret 22. mars 2007 av Totte- Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Salget er i gang Jeg har forhåndsbestilt så jeg håper jeg får den i morgen. Ser at ps3blogg var på Sony Center i Oslo og tok bilder av salgsstarten: http://ps3.blogg.no/1174608255_da_er_vi_igang.html Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Nå er det jo gått en del timer... jeg skal gå på spaceworld en tur etterpå bare for å se om de har en... Edit: Når jeg lagde meg ny konto med norsk adresse, kom det opp noe om at man kun fikk registrere seg for å få gratis blu-ray for en masterkonto pr. maskin. Noen som har websiden man må registrere seg på? Eller er det ingen mulighet for å få snyltet til seg en film? Endret 23. mars 2007 av bufodill Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da har fortsatt komplett mange ps3 på lager, så konklusjonen er at det var nok ps3'er her i Norge. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324725 Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror ikke det blir noen mangel på ps3 maskiner. Butikken jeg jobber i fikk inn 72 konsoller i går. Det sto ingen i kø da vi åpnet i dag, og da jeg dro fra jobb klokka 1500 hadde kun 24 blitt solgt. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, de hadde flere maskiner igjen på minst to forskjellige butikker i Gjøvik rundt klokken fire i ettermiddag, så det var ikke direkte vanskelig å få tak i PS3 etter mine erfaringer heller. Selv drøyer jeg med PS3 til det følger med rumblekontroller, får håpe det ikke tar så alt for lang tid før dette skjer. Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg tror vi nå kan si at PS3 floppet lanseringen. Men jeg tror det kommer seg etterhvert. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror ikke det blir noen mangel på ps3 maskiner. Butikken jeg jobber i fikk inn 72 konsoller i går. Det sto ingen i kø da vi åpnet i dag, og da jeg dro fra jobb klokka 1500 hadde kun 24 blitt solgt. 8221882[/snapback] Kun 24... ja det var jo ingenting. Sånn ca. 150 000 kroner i omsetning for butikken altså? Man må sammenligne med antallet Wii som kom før jul, dere fikk vel neppe 72 av de? Jeg er ikke det grann overrasket med tanke på prisen. Antallet snørrunger som får skreket seg til en ps3 i forhold til en wii er nok ikke en gang halvparten Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da har man vel fått svaret egentlig, det ble i nær kant av overflod av PS3 maskiner etter lanseringen. Folk kunne spankulere inn på butikken og ta med seg en maskin, uten noen problemer. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg prøvde Motorstorm. For en utrolig grafikk! Er det bare jeg som ble skuffet over grafikken? Jeg prøvde Motorstorm i en butikk, og grafikken var ikke noe spesielt synes jeg. Hadde ventet bedre fra denne "vidundermaskinen"... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Når du prøver PS3 i butikk kan den vere koblet opp med kompositt. Og da er det ingeting som ser bra ut lenger. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg tror vi nå kan si at PS3 floppet lanseringen. Men jeg tror det kommer seg etterhvert. 8221939[/snapback] Vel, floppen slo i alle fall x360 og Wii ned i bøtta i england.... Endret 27. mars 2007 av Totte- Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ned i bøtta og ned i bøtta. Det ble langt fra utsolgt. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Ned i bøtta og ned i bøtta. Det ble langt fra utsolgt. 8250631[/snapback] Hvordan kan du si at det gikk så dårlig? Det har jo absolutt ikke kommet opp noen salgs tall enda. Ble ikke utsolgt, men det var det vel de færreste som trudde? Har vel ikke vert noen annen konsoll med så mange spillere til launch. 1 mill i bare europa. Uansett lagrene ser ut til å forsvinne ganske stødig, bare i norge har nettsteder som Komplett.no elkjøp ol fått tomme lagre. By the way, grafikken på Motorstorm er helt fantastisk. Se den på en full HDTV med skikkelig HD cabel, skal du se det blir fart på sakene. Første intrykket mitt av den innledene videoen og selve spillet førte til uhemmet sikling, første gangs kjærlighet og åpen kjeve. Endret 27. mars 2007 av Epleskrell Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ned i bøtta og ned i bøtta. Det ble langt fra utsolgt. 8250631[/snapback] men de solgte mere en x360 og wii gjorde. At de ikke er utsolgte kan bety at en hadde flere konsoller tilgjengelig. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ned i bøtta og ned i bøtta. Det ble langt fra utsolgt. 8250631[/snapback] Hvordan kan du si at det gikk så dårlig? Jeg sier ikke nødvendigvis at det gikk dårlig, men det ble ikke utsolgt. Det er mer enn nok igjen. Ned i bøtta og ned i bøtta. Det ble langt fra utsolgt. 8250631[/snapback] men de solgte mere en x360 og wii gjorde. Fordi de hadde flere konsoller. Men de ble ikke utsolgt. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Utsolgt ble det altså veldig få steder, fair enough. Likevel interessant å se http://itavisen.no/php/art.php?id=375057 , som sier at 600 000 av 1 mill konsoller som kom til europa er solgt. Det vil si bare 60%, men 600 000 er likevel ganske mye... Lurer på hvordan det hadde stått til hvis den hadde kommet rett før jul... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg