JanRob Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei! Da er tiden inne for å kjøpe en mediaspiller. Den skal stå ved tv'n, og ha følgende funksjonalitet: - støtte trådløst nettverk - spille flest mulig filformater for bilde/video - HDMI-utgang (mao. også støtte for HD-filformater) - DVD-spiller med støtte for de fleste formater Det er også kjekt med, men trenger ikke, å ha: - harddisk - skjermsparer - sonefri (tror ikke det finnes?) Så her er utfordringen til alle dere lesere... Hvilken mediespiller er best / dekker mine behov? Jeg har sett på Buffalo Link Theatre, Kiss DP 600/608 og Helios X3000. Tar gjerne inntrykk/erfaringer om disse. Og innspill om andre. Har lett og lett, men finner pr. d.d. ingen andre som kvalifiserer. Kom med deres råd og erfaringer ! Mvh. Jan Robert Lenke til kommentar
pipati Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei, Hva valgte du? Ser at Komplett har Helios til ca 4.000 nå, men jeg lurer på om den kan spille av AVI filer? Lenke til kommentar
JanRob Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Hei! Pga. lite svar her, og flytteplaner, har jeg lagt avgjørelsen på is. Skal bygge hus, og vurderer å legge inn lyd og bilde-system i hele huset. Da blir det kanskje ikke så aktuelt med en slik spiller. Så avventer litt, til de planene er avgjort. Men fortsatt interessert i tips, for fullt mulig at det blir for dyrt med et sånt system! JanRob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå