demiurgen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 jeg har en viewsonic p220f jeg lurer på om det er verdt bryet med å prøve å selge den eller om jeg heller bare skal gi den bort? den er 5 år gammel, ser fin ut og har vært på service og byttet hovedkort en gang for 2 år siden. noen som vil si hvor mye den er verdt? Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Wow, 20", 2048x1536 oppløsning... Imponerande skjerm Ej tippa en MILLION KRONER! Eller null... Fins der nåken som e villig til å betale for en crt skjerm i dag? Skjermen e nok bedre enn en 20" lcd, men... du må nesten tenke litt på ka kvadratmeterprisen i bostedet ditt e verdt. Den tar liksom opp litt plass... Lenke til kommentar
Mez Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg kastet min 20" crt for et halvt år siden, var ingen som ville ha den... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg vil tro du ikke får så mye for den. Noen få hundrelapper maks. Hva med å gi den til noen du kjenner? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gi den bort mot at mottager henter den eller betaler frakt Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gjør som meg når jeg er i tvil om prisen på noe jeg vil bli kvitt.. legg det ut på qxl til minstepris 1 kr, og la kjøper betale frakt. evt henting om det er i nærheten. Ellerså ligger det endel CRT skjermer under "gis bort" på finn.no Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 noen som vil si hvor mye den er verdt?7897500[/snapback] Tja.. Det er sikkert noen som vil oppgradere fra 17 eller 19 tommer CRT, men jeg antar at det er veldig få og at de ikke er villige til å betale noe særlig. Gi den bort på bruktmarkedet så kanskje noen kommer og henter den. Hvis du vil ha en hundrings eller to for den risikerer du bare å måtte frakte den til EE-avfallsplassen selv. Du kan også gi den bort via denne tråden. Skjermen e nok bedre enn en 20" lcd, men... du må nesten tenke litt på ka kvadratmeterprisen i bostedet ditt e verdt. Den tar liksom opp litt plass...7897671[/snapback] Den kan muligens være bedre enn 20" LCD på noen få områder (kontrast, oppløsning og respons), men så har sikkert 20" LCD en lang rekke med punkter der den er bedre. Totalt sett vil jeg si at 20" LCD er soleklart bedre enn 20" CRT. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 demiurgen, jeg er dessverre ikke villig til å betale, men tar den gjerne gratis, hvis du ikke bor for langt unna Oslo. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg betaler gleeedelig for en CRT skjerm. Har null interesse for LCD skjermer. Syns det bare er tull og sutre over hvor stor en crt skjerm er, når bildet faktisk er mye bedre!. Selv om det sikkert er 4milliarder mennesker som sier det motsatte LCD tv`r og pc skjermer er rett og slett for dårlige.. Fargen og lyset blir helt feil Edit: Dette gjelder LCD skjermer til uansett pris =P Endret 8. februar 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg betaler gleeedelig for en CRT skjerm.Har null interesse for LCD skjermer. Syns det bare er tull og sutre over hvor stor en crt skjerm er, når bildet faktisk er mye bedre!. Selv om det sikkert er 4milliarder mennesker som sier det motsatte LCD tv`r og pc skjermer er rett og slett for dårlige.. Fargen og lyset blir helt feil Edit: Dette gjelder LCD skjermer til uansett pris =P 7899353[/snapback] Ja, WoW blir jo helt umulig å spille på en LCD skjerm. Risikerer heller ryggen min enn å spille med en LCD skjerm. :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Syns det bare er tull og sutre over hvor stor en crt skjerm er, når bildet faktisk er mye bedre!.7899353[/snapback] Det vitner bare om at du setter pris på helt andre egenskaper ved en skjerm enn de fleste andre. Det finnes ikke noe fasitsvar på hva som er best av LCD og CRT. Begge deler har sine fordeler og ulemper. Noen foretrekker det ene, andre foretrekker det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå