Gå til innhold

Half-Life 2: Episode Two utsatt igjen (Multi)


Anbefalte innlegg

At spillet blir utsatt gjør meg ingenting. HL2 var jo fantastisk, det samme var Episode One, så jeg kan godt vente på et nytt spill som blir garantert herlig. Mitt eneste problem er at de sier når det kommer, og endrer dette hele tiden.

 

Kan ikke Valve bare si: "det kommer når det kommer"?

7905188[/snapback]

Dessverre, media vil ha en utgivelsesdato. Alt annet er visst dårlig PR.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For ikke å snakke om da du kommer inn i reaktoren - det er noe av det nydeligste jeg har sett i nyere tid. :love: Refraction Shaders, HDR og guddommelig design i harmoni - ingenting er penere enn det.

7904962[/snapback]

 

Så enig så enig. HL2 ser bare bedre og bedre ut. Tøft at de hele tiden oppgraderer grafikkmotoren sin for å slenge inn nye shadere og effekter. Bare tenk på den episode 2 traileren der broen bryter sammen :love:

Lenke til kommentar
Så enig så enig. HL2 ser bare bedre og bedre ut. Tøft at de hele tiden oppgraderer grafikkmotoren sin for å slenge inn nye shadere og effekter. Bare tenk på den episode 2 traileren der broen bryter sammen :love:

7906062[/snapback]

Stemmer, og det er så mye mer de har lagt til også. Husker dog ingen artikler med en "liste". Vet også at det har vært snakk om noe heisandes fysikkgreier hvor blant annet røyk og regn blir simulert helt presist (røyk treffer faktisk taket og beveger seg bortover til det finner en utgang å stige opp gjennom). Jeg gleder meg vilt til å se hvordan Episode 3 blir.

Lenke til kommentar
Så enig så enig. HL2 ser bare bedre og bedre ut. Tøft at de hele tiden oppgraderer grafikkmotoren sin for å slenge inn nye shadere og effekter. Bare tenk på den episode 2 traileren der broen bryter sammen :love:

7906062[/snapback]

Stemmer, og det er så mye mer de har lagt til også. Husker dog ingen artikler med en "liste". Vet også at det har vært snakk om noe heisandes fysikkgreier hvor blant annet røyk og regn blir simulert helt presist (røyk treffer faktisk taket og beveger seg bortover til det finner en utgang å stige opp gjennom). Jeg gleder meg vilt til å se hvordan Episode 3 blir.

7907224[/snapback]

 

Gleder meg jeg og :) synd vi må vente så lenge da selvfølelig. Håper bare at episode 2 tar litt lenger tid enn episode 1 å gjennomføre.. jeg brukte litt over tre timer og jeg prøvde ikke akkurat å springe gjennom.

Lenke til kommentar

Kjært barn har mange navn. Hovedsaken her er vell at det er utsatt.

Om det skulle vert kalt dem HL3 episode1/2 er vell like relevant i denne sammenhengen som om det regner gule strikkepinner i alaska, eller ikke.

 

Alle vet jo at det kommer mer etter HL2 episode 2 uansett,skulle ikke forundre meg om HL2 Episode 2 er ferdig, og eventuellt HL3 er halveis/nærmer seg ferdig.

 

Zlash har et godt poeng her, HL navnet selger godt, noe Sony og Microsoft også vet, dermed er det kansje dem som har lagt press på Valve, spekulasjoner fra min side selvsagt, men dette er stor foretning, og store krefter.

Med press mener jeg at releasene kommer tettere opp mot hverandre, som kjent syntes mange at HL2 episode 1 var altfor kort.

 

Personlig syns jeg det er trist at HL kommer ut på konsoll, syns det hører hjemme på PC, og jeg er redd for dårlig overgang. Feks Ghostrecon fikk seg jo en alvorlig karamell når det ble et konsoll spill.

$ talks.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Kjært barn har mange navn. Hovedsaken her er vell at det er utsatt.

Om det skulle vert kalt dem HL3 episode1/2 er vell like relevant i denne sammenhengen som om det regner gule strikkepinner i alaska, eller ikke.

 

Alle vet jo at det kommer mer etter HL2 episode 2 uansett,skulle ikke forundre meg om HL2 Episode 2 er ferdig, og eventuellt HL3 er halveis/nærmer seg ferdig.

 

Zlash har et godt poeng her, HL navnet selger godt, noe Sony og Microsoft også vet, dermed er det kansje dem som har lagt press på Valve, spekulasjoner fra min side selvsagt, men dette er stor foretning, og store krefter.

Med press mener jeg at releasene kommer tettere opp mot hverandre, som kjent syntes mange at HL2 episode 1 var altfor kort.

 

Personlig syns jeg det er trist at HL kommer ut på konsoll, syns det hører hjemme på PC, og jeg er redd for dårlig overgang. Feks Ghostrecon fikk seg jo en alvorlig karamell når det ble et konsoll spill.

$ talks.

7924317[/snapback]

Så lenge de kommer ut på PC også, så er det vel ikke verdens undergang om de kommer ut på konsoll?

Lenke til kommentar
Kjært barn har mange navn. Hovedsaken her er vell at det er utsatt.

Om det skulle vert kalt dem HL3 episode1/2 er vell like relevant i denne sammenhengen som om det regner gule strikkepinner i alaska, eller ikke.

 

Alle vet jo at det kommer mer etter HL2 episode 2 uansett,skulle ikke forundre meg om HL2 Episode 2 er ferdig, og eventuellt HL3 er halveis/nærmer seg ferdig.

 

Zlash har et godt poeng her, HL navnet selger godt, noe Sony og Microsoft også vet, dermed er det kansje dem som har lagt press på Valve, spekulasjoner fra min side selvsagt, men dette er stor foretning, og store krefter.

Med press mener jeg at releasene kommer tettere opp mot hverandre, som kjent syntes mange at HL2 episode 1 var altfor kort.

 

Personlig syns jeg det er trist at HL kommer ut på konsoll, syns det hører hjemme på PC, og jeg er redd for dårlig overgang. Feks Ghostrecon fikk seg jo en alvorlig karamell når det ble et konsoll spill.

$ talks.

7924317[/snapback]

Så lenge de kommer ut på PC også, så er det vel ikke verdens undergang om de kommer ut på konsoll?

7924485[/snapback]

 

I utgangspunktet er det bare bra, med en potensiell ulempe, tidligere har spill blitt voldtatt for å passe på konsoll og blitt simplere og dårligere.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja, vi får bare håpe at dette ikke blir tilfelle. Jeg har tro på Valve hvertfall. Det kan jo hende at Valve er under press av Microsoft og/eller Sony om å gi ut PC- og konsollversjonene ganske samtidig... men det kan jo også hende at det er på grunn av alle forandringene de har gjort med tanke på fysikk og shadere som kan være årsaken til forinkelsen.

Lenke til kommentar
I utgangspunktet er det bare bra, med en potensiell ulempe, tidligere har spill blitt voldtatt for å passe på konsoll og blitt simplere og dårligere.

7927763[/snapback]

Hørte jeg noen nevne The Elder Scrolls IV: Oblivion? :innocent:

7929443[/snapback]

 

Jeg kan nevne Deus Ex 2 om du vil... Det ergrer meg litt at det gjøres sånn, det er jo faktisk et argument for det ekslusivitets-tullet.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...