Mala Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ingen drive-by shooting her altså? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Like 1'ern, og hadde store planer om å kjøpe dette spillet...helt til jeg prøvde demoen. Da forsvant alle planer om å kjøpe det. Greit nok egentlig. Blir dyrt nok med crackdown, forza 2 osv osv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 syns ikke det var noe spesielt kult jeg heller.. tregt. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er demoen verd å laste ned i det hele tatt?? Eg laster ned de fleste demoer.. men er det en test og slett demo så gidder eg ikkje.. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg synes det var festlig! Deilig med et fighte-spill hvor man nesten får vondt av slagene som utdeles. Dette er slossing på en annen skala enn (i mine øyne) de teite Tekken-Virtua Fighter-1991-blå flammer-dø når man treffer tåa-japan musikk-spillene... No offens Anyways... Det er et slossespill som er hakket med naturlig, rent bortsett fra omgivelsen som danser rundt deg. Som da også trekker en god del ned i mine øyne, men selv om hip hop ikke akkurat er min favoritt sjanger er dette det eneste slosse-spillet som duger, med unntak av kanskje Mortal Kombat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå