Gå til innhold

Def Jam: ICON demo ute. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg Def Jam: Fight for New York er det beste slåsspillet som har blitt laget til dags dato (OK da - av de jeg har prøvd i alle fall ;) ), og er derfor veldig spent på Def Jam: Icon.

Ut fra det jeg har lest så langt ligger dette spillet på toppen av ønskelisten min i alle fall. :yes:

Lenke til kommentar

Er demoen ute på PS store og eller? ;P

7897411[/snapback]

:!: :!: :!:

7897829[/snapback]

Klare ikkje dy meg :tease:

Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? :p

7898028[/snapback]

haha! "Dænsbænd: Fight for køntrifestivalen!"

Eg trur det hadde blitt ein hit! Christer Sjögren hadde kicka *alle*

Lenke til kommentar
Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? :p

7898028[/snapback]

Produsentene har jo sagt at du kan legge inn egne sanger fra alle musikksjangere uten problem, som virker i forhold til omgivelsene på spillet. Duy kan godt legge inn OLE Ivars hvis du vil ;)

Lenke til kommentar

Utrolig kort demo.. Fightingen varer vel i 2 minutter før du blir kastet ut, å kan eventuelt spille en ny runde på 2 minutter.. Virket ganske kult, selv om jeg ikke klarte å ''grabbe'' han jeg spilte mot etter mange forsøk.. :p

Grafikken var slett ikke dårlig.. Blir spennende å se hvordan sluttproduktet blir, men føler jeg sitter igjen med en demo som det er vanskelig å dømme utifra :)

Lenke til kommentar

7898028[/snapback]

Det får du i rikt monn med Guitar hero, skal du se ;)

Endret av xstian
Lenke til kommentar

Er demoen ute på PS store og eller? ;P

7897411[/snapback]

:!: :!: :!:

7897829[/snapback]

Klare ikkje dy meg :tease:

7898028[/snapback]

haha! "Dænsbænd: Fight for køntrifestivalen!"

Eg trur det hadde blitt ein hit! Christer Sjögren hadde kicka *alle*

7898363[/snapback]

Ser humoren, men bare for å øke "ikke-fanboy"-cred'en min; hadde vært pokker så kult å ha f.eks. Gran Turismo HD på Live Marketplace da... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...