Straffa Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Def Jam: ICON ute nå 383,90MB Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nice! Håpar slossinga er litt meir fluid enn i FFNY - virka som alt gjekk i sirup der. Er demoen ute på PS store og eller? ;P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gledet meg til denne demoen lenge nå -håper det blir like bra som jeg håper! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 kult det, må sjekkes ut. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er demoen ute på PS store og eller? ;P 7897411[/snapback] :!: :!: :!: Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Personlig synes jeg Def Jam: Fight for New York er det beste slåsspillet som har blitt laget til dags dato (OK da - av de jeg har prøvd i alle fall ), og er derfor veldig spent på Def Jam: Icon. Ut fra det jeg har lest så langt ligger dette spillet på toppen av ønskelisten min i alle fall. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er demoen ute på PS store og eller? ;P 7897411[/snapback] :!: :!: :!: 7897829[/snapback] Klare ikkje dy meg Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? 7898028[/snapback] haha! "Dænsbænd: Fight for køntrifestivalen!"Eg trur det hadde blitt ein hit! Christer Sjögren hadde kicka *alle* Lenke til kommentar
teekej Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? 7898028[/snapback] Produsentene har jo sagt at du kan legge inn egne sanger fra alle musikksjangere uten problem, som virker i forhold til omgivelsene på spillet. Duy kan godt legge inn OLE Ivars hvis du vil Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Snart lasta ned... bevege seg ut i stua å spille Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Utrolig kort demo.. Fightingen varer vel i 2 minutter før du blir kastet ut, å kan eventuelt spille en ny runde på 2 minutter.. Virket ganske kult, selv om jeg ikke klarte å ''grabbe'' han jeg spilte mot etter mange forsøk.. Grafikken var slett ikke dårlig.. Blir spennende å se hvordan sluttproduktet blir, men føler jeg sitter igjen med en demo som det er vanskelig å dømme utifra Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nice, får laste ned i morgen Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal laste ned når jeg kommer hjem fra jobb. Vurderer sterkt å kjøpe det til Ps3'en, men må se om jeg liker det. Har spilt alle andre i serien, og fornøyd med dem. Time will show Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Broren min skal ha det til PS3, så da slipper jeg det. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Gleder meg til å se om spillet vil klare å holde styr på mine mer eksperimentelle album. 29/16 blir artig å sloss i Endret 8. februar 2007 av paranoide Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Synes ikke dette var så innmari rått. Var litt artig med den stilen på verden rundt deg, men det blir liksom litt for treigt i forhold til Tekken og andre slåssespill. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? 7898028[/snapback] Det får du i rikt monn med Guitar hero, skal du se Endret 8. februar 2007 av xstian Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er demoen ute på PS store og eller? ;P 7897411[/snapback] :!: :!: :!: 7897829[/snapback] Klare ikkje dy meg Fighting kan være gøy. Skal definitivt laste ned dette, men jeg er ikke spesielt begeistret for hip-hop/rap temaet. For meg kunne det like gjerne vært danseband. Sputnik vs. Ole Ivars? 7898028[/snapback] haha! "Dænsbænd: Fight for køntrifestivalen!"Eg trur det hadde blitt ein hit! Christer Sjögren hadde kicka *alle* 7898363[/snapback] Ser humoren, men bare for å øke "ikke-fanboy"-cred'en min; hadde vært pokker så kult å ha f.eks. Gran Turismo HD på Live Marketplace da... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hehe, jo -- sjølvsagt Er det eit bilspel eg vil ha, så er det GTHD Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg vil ha Forza2 Men dette spillet var litt tregt syntes jeg da! Endret 8. februar 2007 av disabled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå