Simen1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Reuters: Vil forby iPod i fotgjengerfelt .. i New York. Godt at raklet forbys... og godt det ikke rammer oss med andre merker av mp3-spillere. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 "Government has an obligation to protect its citizenry," de kan ikke sette ned fartsgrensene? de må absolutt forby iPoder, telefoner osv? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trodde alle iPod-hatere ville motsette seg et slikt forbud? Slik det er i dag dør det jo 2 ipod-brukere i New York-trafikken daglig. Om ikke lenge er de utryddet. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 fint jeg bruker zen og ikke ipod om jeg skal ditt da:P Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 nå må en huske på at det ikke bare er iPoder de forbyr, men også andre lignendes duppedingser. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 hvor står det? ser bare "New Yorkers who blithely cross the street listening to an iPod or talking on a cell phone could soon face a $100 fine." Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) hvor står det? ser bare "New Yorkers who blithely cross the street listening to an iPod or talking on a cell phone could soon face a $100 fine." 7905863[/snapback] Endret 9. februar 2007 av tu30r6 Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 ja en mobiltelefon og en mp3 spiller er ikke det samme. og en ipod og en mp3 spiller er heller ikke det samme. er som og lage et forbud mot at bmw og audi ikke kan kjøre på en vei men så mener man at ingen kan kjøre der Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er det et fotgjengerfelt så skal jo bilistene for f**n med stoppe. Hva er problemet med at noen lytter til musikk, prater i mobil eller spiller? Kanskje andre regler i USA? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er det et fotgjengerfelt, har man som fotgjenger "forkjørsrett", det betyr ikke at man kan ignorere trafikken. De er pliktige til å stoppe, men om du buser ut i fotgjengerfeltet uten å se deg for, er noe annet. Forøvrig er jeg veldig forundret over at folk er så uoppmerksomme når de hører på en mp3-spiller (det står vel at iPoder skal bli forbudt, men det er nevnt "elektroniske apparater" et annet sted). Jeg klarer å se meg for når jeg krysser veien samtidig som jeg har musikk i ørene, og er ofte et par hakk mer oppmerksom siden jeg ikke hører så godt. Nå skal det sies at jeg ikke bor i et særlig urbant område, men likevel. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ikke noe sjokk at de bruker iPod som fellesnevner for MP3-Spillere Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Liker ikke det jeg heller, men det viser jo bare hvor markeds del de har... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå