dot_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei Linksys WRT54GS og Thomson 546T2 ADSL-modem. Hvordan skal jeg sette opp et trådløst nettverk mellom disse to; PPPOE fungerer i hvert fall ikke. Trenger hjelp. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har du WRT54GSv1-v2 så kan du laste inn hyperwrt firmware og sette den i klient modus. Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Sette opp trådløst nettverk mellom Linksys WRT54GS og Thomson 546T2? Thomson 546T2 er da ikke trådløs... Men regner med du mener hvordan du skal sette opp linksysen for å få kontakt med thomsonen via den, og det er å sette den opp til "Dynamic IP adress". Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Bingo, takk så mye! Nå lurer jeg bare en siste sak: Hvordan får jeg forwarded porter på Thomson 546T2 (adsl-modem)? 10.0.0.138 <- er inne her, men finner ikke noe. Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 http://www.online.no/kundeservice/veiledni...pne-porter.html Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hva med egendefinerte porter? Jeg finner f.eks. ikke programmet mitt her, så jeg er avhengig av å sette inn en egen port. Hm. Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 "create a new game or application"? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg spanderer en øl. Takk mysteq! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå