femftifem Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hver dag på skolen så blir jeg mobbet fordi jeg blir kalt en sunnmøring. Forstår ikke poenget med å bli kalt for sunnmøring når jeg bor så langt i fra. De sier jeg høres ut som en, men jeg mener jo selv at det ikke stemmer fordi jeg er 100% romsdaling, og kommer fortsatt til å være det. Jeg snakker ikke EJ, MEJ eller DEJ, så jeg aner ikke hvor de har fått det ifra De ler av meg og sier RA RA RA, fordi det høres ut som en sunnmøring. Hva er galt med å være sunnmøring, og hvorfor driver de slik? Greit nok at det kan være usaklig, men jeg liker bare ikke å bli kalt for noe jeg langt ifra er. Endret 8. februar 2007 av sndr Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Forklare det til dem da, men virker som de har såpass lite å gjøre så det kan være lost case Outsmart dem bare, mobb dem litt tilbake om de sier eller bruker noe rar ord Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Stakkars deg. Hva med å ignorere det og heller fortsette å spille Live For Speed? Redigert: Burde vel havne under språkdelen av forumet. Rapportert. Endret 8. februar 2007 av KristianG Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Tråden er jo like mye offtopic som i den språklige delen av forumet. Å rapportere bare for å få bedre status på forumet er vel heller ogs latterlig? Lenke til kommentar
Per O. Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg føler du overdriver denne saken noe så til de grader, Sander. Jeg syns du skal sette deg ned, ta deg en pust i bakken, og revurdere det du har skrevet nå. Det du kommer med nå er bare usaklig shit som ingen vil høre på, og som heller ikke er sanne. Folk sier sunnmøring til deg fordi dialekten din ligner en hel del på "sunnmørsk". Jeg synes det blir latterlig av deg å legge ut dette, bare fordi du er "mårragrettn", for de i klassen terger deg bare når du er terger selv, jeg av alle på dette forumet burde vite dette, jeg går jo tross alt i klassen din. Å poste noe så latterlig på slikt et fint og respektert forum er helt unødvendig, selv om det er "off topic". En ting til: Bruk litt mindre psykisk og fysisk vold mot dine medelever, så kanskje du får være i fred selv? *cough* emo *cough* Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Sander, du snakker som en sunnmøring, face it. Du er en tiss. EDIT: Som dere sikkert skjønner, går Jeg, KristianG, pocketism, Per O og sndr i samme klasse. Endret 8. februar 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 En ting til: Bruk litt mindre psykisk og fysisk vold mot dine medelever, så kanskje du får være i fred selv? *cough* emo *cough* 7897261[/snapback] Kvalitet! Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Offtopic: KristianG, kan ikke si at du er så jævla sterk på noen av de sidene du heller. Så jeg synes du burde passe på deg selv. Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det vises at du er red head. For å sitere en god vits. "Hva kaller du en rødhåret emo?" "Duracell." Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Sndr får spank av oss hver dag, det ser nok ut som om begeret har runnet over. Vi kan sikkert spleise på barberblad til deg, så du kan overdøve din psykiske smerte med den fysiske sorten. Det at du har komplekser pga. ditt røde hår er ikke vår skyld. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg er ikke rødhåret Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Eksempel på hvorfor vi mobber dialekta hans: (and i quote) "Ka ere me rera?" (=Hva er det med deg, da?) "Ka feila re?" (=Hva feiler det deg) "Ka e sa ra ra?" (=Hva sa jeg da da?) Endret 8. februar 2007 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 KRISTANG, KOMAN! VIS MEG LITT OFFTOPIC. DU ER SÅ JÆVLA KUL!!!!! HAHAHAHHAhahAHAhaha Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Haha, bare teit å diskriminere folk av den grunn. Og av erfaring, er de som gjør det stokk dumme. Vi har en jente i klassen med slekt i Bergen, og hun liker å snakke bergensk når vi dramatiserer et eller annet... Til vanlig prater hun oslodialekt. Når hun prater bergensk på skuespill, får hun ofte kommentarer fra duster i klassen som ikke liker dialekter, men de er temmelig skjøre i hodet. et eksempel på en kommentar er: "Fy faen, det er så stygt å høre på når du snakker trøndersk, ass.." Skal nevnes at hun er veldig flink i bergensk. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Kan ikke se på det der som rødt hør, nei. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Romsdaling eller sunnmøring, samma det vel, dere snakker like rart og teit alle sammen uansett. [ironi] IBTL. Lenke til kommentar
Per O. Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Haha, bare teit å diskriminere folk av den grunn. Og av erfaring, er de som gjør det stokk dumme. Vi har en jente i klassen med slekt i Bergen, og hun liker å snakke bergensk når vi dramatiserer et eller annet... Til vanlig prater hun oslodialekt. Når hun prater bergensk på skuespill, får hun ofte kommentarer fra duster i klassen som ikke liker dialekter, men de er temmelig skjøre i hodet. et eksempel på en kommentar er: "Fy faen, det er så stygt å høre på når du snakker trøndersk, ass.." Skal nevnes at hun er veldig flink i bergensk. 7897320[/snapback] Altså, kan jeg legge til at de fleste i klassen er fra Molde? "I e statsminister I". Det du sier nå er ikke relevant til denne tråden, og blir bare helt latterlig. Du legger dette frem som om vi skulle vært rasister, men sånn er det altså ikke, jeg kan tenke meg at vi har flere forskjellige dialekter i klassen vår, enn du har hørt før. Gutten har bare en trang for å vise verden at han lider, sånn som emoer. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Dette begynner bare å bli usaklig, steng tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg