Velociraptor Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Vell, jeg vurderer og å kjøpe dette hovedkortet ved eventuel oppgradering ! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg bestillte dette kortet nå. Mitt Asus p5wd2e-premium tok kvelden i dag, etter å ha vært ustabilt en periode. URK!! Jeg som bruker pc som entertainmentcentre!! Anyhow, jeg har søkt og søkt nå og mine kriterier var ikke så store: 45nm støtte støtte for nyere cpuer, core 2 duo, m.m. bakoverkompabilitet med p4, pentium d. sata OPTISK LYD (veldig viktig) 4 minnekortplasser Jeg så i utgangspunktet etter ett kort med HDMI, men de med HDMI har seff andre svakheter som: 2 minnekortplasser ELLER: Mangler optisk lyd Så, ja.. Jeg får bruke dette kortet, så får jeg spare peng til et grommere skjermkort. Til den tid, får jeg heller kjøre dvi-> hdmi adapteren, som jeg brukte frem til nå. Om jeg husker, skal jeg poste back med mine erfaringer her, men jeg leste "internasjonale tester" og de lovet bra. Tror nok jeg blir fornøyd med kortet, det er ingen vits med alt det tullet asus prakker på sine premium kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå