RBW Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fatal1ty Professional FP-IN9 SLI byr på blodrød PCB og nForce 650i SLI-brikkesett. Les mer Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Spennende.. alltid morro å se hvor mye de kan tyne ut av navnet Fatal1ty Greit at de laget et mellomklassekort også da, og ikke bare toppmodeller, men kunne vell ha spart meg for den fargen da Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hadde de hatt et 775 med støtte for C2D og 680i SLi så hadde jeg kjøpt det. Liker fargen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor gir de ut nytt hk med gammelt brikkesett?? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 det hk virket jo ganske snasent. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Meget stilig design på kortet. Litt skarpe farger, men vekker oppmerksomhet i kassa haha Lenke til kommentar
vikke-viking Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor vi jeg ha et produkt som det står Fatal1ty på? Jeg kan sikkert få et like bra hovedkort for samme prisen som det ikke står det på. Nå snakker jeg også om andre Fatal1ty produkter. Men at det er fin farge skal jeg ikke si noe imot. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Gleder meg til bruker erfaringer som: Pluss: * Dritkult kort. * Kjempefine farger på kortet. * Ga bedre aim i CS og BF2 * Sjokoladen som fulgte med var kjempe god. Minus: * Ustabilt og driverproblemer. * Kjøleren på kortet datt av og kortsluttet skjermkortet. * Vcore og vmem linjene flukserer under load. Alt i alt et kjempe kort anbefales. Aldri hatt så flashy kort før 6 av 6 mulige ++ for den Vista ready Fatal1ty sjokoladen som fulgte med. hum.. er det mulig å kjøpe mer av den?? Endret 8. februar 2007 av Bofur Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bofur: Hahahoho Godt sagt! (Jeg kunne lagt til "Hvet ikke vem hovedkort som er beire en dette", "Sjempefine farger", "Sjøpe mere sokolade" og "Veldi sjølig til sjølern detti av") Abit gir ikke slipp på Stup1d1ty/Mental1ty-konseptet sitt helt enda. Ellers støttes 1066FSB og DDR2-800 med opptil 32 GB minne. Jaha? Hvor mener de man skal få kjøpt 8GiB-moduler med DDR2-800? Og når? Kanskje noen år etter at DDR3 har blitt vanlig? Lenke til kommentar
hds Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er det 2 PATA kontakter jeg ser? Eneste grunnen til at dette kanskje kan blir et alternativ for meg hvis jeg bestemmer meg for ny hardware i nærmeste fremtid. Mangla heatpipe dog Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 er det blitt slik at alle kort som har 2 pci-e kan kjøre både sli og CF?? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 For meg ser det veldig ut som det er 650i SLI stemmer dette ? Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 For meg ser det veldig ut som det er 650i SLI stemmer dette ? 7897892[/snapback] Står vel ganske klart og tydelig i første post Jeg har testet Fatal1ty-HK tidligere (AN8-SLI Fat.), og det kom på top 3 listen min. Top 3 listen over kort som ikke burde vært i salg. Kortet var ustabilt både klokket og uklokket. Ikke var det en feil med mitt eksemplar heller, for alle hadde samme problemene. Noen fiks kom aldri. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Står vel ganske klart og tydelig i første post Hmm så ikke noe om det i atrikkelen så da bare postet jeg det Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hadde de hatt et 775 med støtte for C2D og 680i SLi så hadde jeg kjøpt det. Liker fargen 7897104[/snapback] Har jo Dette, selv om det er "feil" farge Hvorfor er det alltid noen som skal være negativ til Fatal1ty navnet?? Det er jo bare å kjøpe et annet hovedkort til samme pris hvis du ikke klarer å høre det navnet... Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor er det alltid noen som skal være negativ til Fatal1ty navnet?? 7898962[/snapback] Ganske enkelt fordi at i de aller fleste tilfeller så er det basert på egne dårlige erfaringer med Fatal1ty produkter,som med alt annet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 De burde begynt med en "diskiality"-serie med ekstra mange uttak til harddisk istedet... AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvorfor er det alltid noen som skal være negativ til Fatal1ty navnet??7898962[/snapback] Ganske enkelt fordi at i de aller fleste tilfeller så er det basert på egne dårlige erfaringer med Fatal1ty produkter,som med alt annet.7899603[/snapback] Ikke i mitt tilfelle. Jeg synes bare navnet er tåpelig. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hadde de hatt et 775 med støtte for C2D og 680i SLi så hadde jeg kjøpt det. Liker fargen 7897104[/snapback] Har jo Dette, selv om det er "feil" farge 7898962[/snapback] Har "lillebroren" til det der jeg Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Gleder meg til bruker erfaringer som: Pluss: * Dritkult kort. * Kjempefine farger på kortet. * Ga bedre aim i CS og BF2 * Sjokoladen som fulgte med var kjempe god. Minus: * Ustabilt og driverproblemer. * Kjøleren på kortet datt av og kortsluttet skjermkortet. * Vcore og vmem linjene flukserer under load. Alt i alt et kjempe kort anbefales. Aldri hatt så flashy kort før 6 av 6 mulige ++ for den Vista ready Fatal1ty sjokoladen som fulgte med. hum.. er det mulig å kjøpe mer av den?? 7897239[/snapback] LOL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå