>Jonas< Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal kjøpe ny ekstern disk og lurer på om dette er et godt valg? Jeg ar avhengig av at det er Firewire, og jeg vil ha minimum 300GB. Denne disken er til salgs på Binders til 1259,- nå så jeg lurer på om jeg skal stikke bort å kjøpe en etterpå.. Er det et godt valg eller fins det bedre? Link: WD My Book Premium Noen med erfaringer om denne disken? Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er en veldig god disk og kan anbefales Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Det er en veldig god disk og kan anbefales 7896905[/snapback] Hvordan er det med støy og varmeutvikling? Vifteløs? Er det en ATA133 disk som sitter i denne? Noen som hvet hvordan det er å bruke en slik som systemdisk? Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er en veldig god disk og kan anbefales 7896905[/snapback] Hvordan er det med støy og varmeutvikling? Vifteløs? Er det en ATA133 disk som sitter i denne? Noen som hvet hvordan det er å bruke en slik som systemdisk? 7897219[/snapback] Hvis du er avhengig av firewire, ville jeg vel heller gått for Pro-edition, slik at du får firewire800. Om du ikke har en 1934b kontroller nå, er det jo ikke helt utenktelig at du får en sånn i fremtiden, og da kan du dra fyll nytte av den ekstra hastigheten. Hvertfall hvis du har tenkt å bruke den som systemdisk. Støynivået er absolutt akseptabelt, og personlig synes jeg designet er ganske "snacks", hvis du sammenligner med en Maxtor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå