temmor Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Underteikna kjøpte for nokre månader sidan Sigma 17-70 til min Canon 400D. Første eksemplar av linsa hadde kraftig frontfokus. Klok av erfaring testa eg straks neste eksemplar der det var markert bakfokus , spesielt i området 50-70mm. Same bakfokusen viste seg når objektivet vart prøvt ut på ein 350D. Eit tredje eksemplar av linsa hadde same bakfokus. Den kom seg litt etter justering, men førte likevel til at det fokuserte puktet var uskarpt ved 70mm. Eg har no gjeve opp Sigmaen og levert den tilbake. Vurderer å kjøpe ein Tamron 17-50 i staden. Har såvidt prøvt ei slik linse og det ser ut til at autofokusen fungerer OK. Men under utprøvinga fekk eg ein gong ei feilmelding (første gongen det har skjedd med kameraet). Så spørmålet mitt er: Har mange andre med 400D og Tamron 17-50 registrert feilmeldingar (error 99?)? Er det det eventuelt berre enkelte eksemplar av Tamron 17-50 som gjev denne feilmeldinga? temmor Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kanskje du får noen tips i denne err99-bloggen? http://www.richardsnotes.org/archives/2005...contact-points/ Lenke til kommentar
pederk Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jess, det er enkelte eksemplarer av Tamron 17-50 som gir den feilmeldinga. Jeg fikk det på 30D. Bytta den inn og fikk en som ikke var på langt nær like skarp. Har sendt den andre inn til justering nå. Når den fungerer som den skal er den en ren fryd både med tanke på f/2.8 og herlig skarphet. Jeg hadde Sigma 17-70mm før jeg byttet til Tamron 17-50, og jeg angrer ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå