hasuwest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som har noe info om når neste generasjon skjermkort til laptoper kommer? Jeg skal snart gå til anskaffelse av en desktop erstatter, men nå har jo 7x00 serien vært lenge ute på laptopene og 8x00 serien på desktopene, så det er vel på tide at vi ser neste generasjon på laptopene også snart, eller? Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Går og venter på det samme. Ifølge det jeg har hørt er den arkitekturen som benyttes i 8800GTS/GTX altfor varm til å kunne brukes i bærbare. Altså lite trolig at det kommer noen bærbar-variant av 8800-kortene. Ryktene jeg har hørt sier at det muligens vil komme noen 8600/8300-varianter til bærbare over sommeren. Correct me if I'm wrong! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 8600 kommer snart, zepto har bl.a lansert en modell som snart kommer med det. Ytelsen er jeg veldig usikker på, blir nok en stund til 7900GS og 7900GTX-go vippes av tronen av mid-end kort. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Zepto har vel ikke lansert denne modellen enda, bare annonsert den... rykter her og der antyder at N80-serien fra nVidia kommer nærmere sommeren, for ATIs vedkommende er det mer usikkert selv om de allerede har lansert ett kort fra sin neste generasjon, X2300, som vil bli ett av de enkleste kortene fra den kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå