Gå til innhold

Nytt Xbox 360 spill med 1080P støtte

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert fint for de med 1080 display og kunne "bruke skjermen sin fullt ut" som det så populært heter :)

7899530[/snapback]

Hø - 720p oppskalert til 1080p ser f... så fint ut. :) Så jeg er litt i favør å bruke cpu og gpu kreftene på flere effekter, god AI og fysikkrutiner og stabil høy framerate i 720p. :)

Lenke til kommentar

Vi får se da, hvor mye lag og hakking det blir i 1080p spillene til Xbox360 siden hardwaren egentlig bare er designet for å håndtere 720p og til dels 1080i.

Jeg ville heller satset på å lage spill som oppførte seg som de skulle i 720p for xbox 360, så vi slipper så mye syting i ettertid om utviklingstabber for 360-spillene.

Men takke meg til å velge en konsoll der 1080p har vært utgangspunktet hele tiden, der både topp oppløsning og maksimal framerate står i fokus.

Lenke til kommentar

Hmmm... På forige On the spot sa de at dette kjørte i 720p og 60fps på PS3en... De sa også at 360 versjonen så bedre ut pga. finere lyseffekter.

Det er mulig de har tatt feil ang. oppløsningen på PS3, men om ikke er det jo litt rart at 720p maskinen kjører 1080p, og 1080p maskinen kjører 720p...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...