byggeren Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg mener da temmelig bestemt at denne tjenesten ble lansert 1. april 2004, og nettopp derfor var det mange som spekulerte i om dette var en aprilsspøk fra Google. 1000MB lagring og ubetydelig reklame lansert på den tiden reklamebefengte webmailer typisk hadde 2 MB tilgjengelig. Dette var en nyhet som alle trodde var for god til å være sann, men som faktisk viste seg å stemme Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 sitter fortfarande på 80 gmail att ge bort..så varfør det skulle varit vanskelig før folk att få en konto fattar jag inte. Bara o spørre vem som helst med gmail konto om att få ett. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg mener da temmelig bestemt at denne tjenesten ble lansert 1. april 2004, og nettopp derfor var det mange som spekulerte i om dette var en aprilsspøk fra Google. 1000MB lagring og ubetydelig reklame lansert på den tiden reklamebefengte webmailer typisk hadde 2 MB tilgjengelig. 7898516[/snapback] Var ikke det at de gjorde Gmail større? Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg mener da temmelig bestemt at denne tjenesten ble lansert 1. april 2004, og nettopp derfor var det mange som spekulerte i om dette var en aprilsspøk fra Google. 1000MB lagring og ubetydelig reklame lansert på den tiden reklamebefengte webmailer typisk hadde 2 MB tilgjengelig. 7898516[/snapback] Var ikke det at de gjorde Gmail større? 7901182[/snapback] Stemmer det ja. Såvidt jeg husker ble det mye oppstyr om hvorvidt plassøkningen var til 1TB eller 1GB, og i tillegg var det 1. april, noe som gjorde at mange ikke trodde på det. Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har hatt Gmail i eit og eit halvt år no, fekk det av ein kamerat. Det beste som har hendt meg på over to å med PC-seting. Har sjølv fleire kontoar som eg bruker til dømes når eg må oppgi elektronisk postadresse:-) Gmail har eit bra spamfilter ja Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Gmail er den den beste epost-tjenesten jeg har prøvd. Jeg liker godt at den slipper å laste inn siden på nytt når jeg gjør noe, i motsetning til for eksempel Hotmail. Og så slipper jeg mye reklame, bare litt på toppen og siden. Heldigvis slipper jeg å trykke meg gjennom rene sider med reklame. Chatting direkte i Gmail er også en fin ting. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Men har også vært snakk til at gmail må skifte navn :/ 7897203[/snapback] Jepp. Tror det at gmail ble tilgjengeliggjort for alle er for å fjerne fokus fra dette. Men jeg har sterke tviler på at de kommer til å miste navnet. De må bare betale en helt utrolig sum for domenet. Jeg håper google får kjøpt gmail.no også snart. Har glemt meg og skrevet [email protected] et par ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå