Dahl Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gmail er nå tilgjengelig for alle norske brukere. Det vil si nesten 3 GB med gratis lagring for e-post. Les mer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) *KremtKremt* Jeg startet en tråd om dette i går *Kremt* Link til Thread Nei men det er veldig flott, det får da være grenser for hvor lenge den skal være kun for inviterte. Men jo lenger de holder på å utvikle tjenesten, jo mer stabil blir den vel. Endret 8. februar 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg synes den har vært stabil så og si nesten hele tiden. Dette er nok til glede for folk som ikke kan å bruke vennene sine ordentlig. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Flott skaffet meg gmail nå Går ut fra den kan brukes på msn osv? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Flott skaffet meg gmail nå Går ut fra den kan brukes på msn osv? 7896761[/snapback] Selvsagt, så lenge du registrerer en .NET-konto i Gmail-adressens navn. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Var vel egentlig ingen vits til å ha invites lengre, siden de aller fleste som hadde det. Og med alle nettsidene som har fiksa slik at enda flere får det.. Det jeg lurer mer på er når det ikke er beta lengre. Helt siden Gmail kom har jo jeg trodd det vil forsvinne når invtes også forsvant. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Var vel egentlig ingen vits til å ha invites lengre, siden de aller fleste som hadde det. Og med alle nettsidene som har fiksa slik at enda flere får det.. Det jeg lurer mer på er når det ikke er beta lengre. Helt siden Gmail kom har jo jeg trodd det vil forsvinne når invtes også forsvant. 7896903[/snapback] Jeg har 100 invites å gi vekk. 1000kr så får du en gmail av meg Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gmail er nå tilgjengelig for alle norske brukere. Det vil si nesten 3 GB med gratis lagring for e-post. Les mer 7896491[/snapback] Nå må da artikkelskriverene også kunne bruke søk funksjonen, og ikke tro de er først ute på forumet med alt... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=712504&hl= Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Gmail er nå tilgjengelig for alle norske brukere. Det vil si nesten 3 GB med gratis lagring for e-post. Les mer 7896491[/snapback] Nå må da artikkelskriverene også kunne bruke søk funksjonen, og ikke tro de er først ute på forumet med alt... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=712504&hl= 7897093[/snapback] Diskusjonstråd opprettes automatisk når en artikkel publiseres. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Selvsagt hender det at de i hw.no er tregere... men de må vite det også skrive en så og si feilfri arikkel... ikke bare klusse noe ut i forumet Men har også vært snakk til at gmail må skifte navn :/ Endret 8. februar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
m-lyng Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 G-mail konto er en vertsting når det gjelder å få spam. Jeg har aldri brukt kontoen til å sende eller mota mail så lenge jeg har hatt den(ca 1 år) og fy Fa*n så mye spam mail som detter in på kontoen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 G-mail konto er en vertsting når det gjelder å få spam.Jeg har aldri brukt kontoen til å sende eller mota mail så lenge jeg har hatt den(ca 1 år) og fy Fa*n så mye spam mail som detter in på kontoen. 7897319[/snapback] Dette har jeg også erfart, men det har kun skjedd ved ett enkelt tilfelle at spam faktisk har havnet i innboksen hos meg. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har aldri fått noe spam i min innboks eller søppel på min Gmail-konto. Er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Mye spam, men alt havner rett i spamboksen. Har fått èn i innboksen siden mai 2004... Endret 8. februar 2007 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har aldri fått såkaldt spam på hotmail, start eller gmail.... Har ikke fått noe jeg selv ikke har takka ja til... bortsjett fra apple, de går meg på nervene! Men ellers ingen spam... får spam fra directmedia... men det tjener jeg penger på Også litt ukens tilbud her og der Lenke til kommentar
m-lyng Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det går i spam boxen som sagt men man må jo sjekke gjennom dersom den tar feil,og det kan skje Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Får myye spam mail i innboksen min på gmail, men alt havner i spam boksen. Bare få ting som havner i innboksen. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja det hender det kommer noe spam her også, har nå 29 stk. spam så det er ikke så ille og sålenge det ikke havner i innboksen bryr jeg meg ikke. Er ellers veldig forøyd med Gmail og er glad jeg hoppa av Hotmail for noen år siden (tror jeg det var) Men er det noen som vet noe mer om dette: http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=37357 ble litt skremt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ja, jeg fikk aldri spam før, men nå får jeg rundt 20 eller mere pr dag, men 99% av det går i spam boksen da. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Flott. Da har jeg fått meg gmail konto også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå