egd1 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Har ei voksen datter som vil kjøpe seg en scooter for arbeidskjøring. Hva bør hun kjøpe som er diftsikkert? Endret 8. februar 2007 av egd1 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Honda SFX vil jeg anbefale Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Honda SFX , Derbi Atlantis/Boulevard , Derbi GP1 Open(vist hun vil ha ej skikkelig tøff en) , Peugeot Speedfight og Aprilia SR er vel alle gode kvalitets scootere Endret 8. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 peugot speedfight er en veldig bra scooter som går i 80 km/t viss du tar ut blomberinga!! Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Derbi Atlantis burde være et bra valg. Jeg kjøpte en helt ny i april 2004 og kjørte den 24.600 kilometer på 2,5 år. Det eneste jeg byttet var to tennplugger, ett bakdekk, bremseklosser foran og coilen (på garantien). Den starter momentant uansett utetemperatur selv etter å ha gått så langt. Jeg har brukt den året rundt, og den går bra også om vinteren så lenge man bruker kondensfjerner. Framkommeligheten på snø er også rimelig bra. Drivstofforbruket er latterlig lavt, en full tank (7,2 liter) holder i overkant av 250 kilometer ved normal kjøring. Det er lett å ripe opp plastikken, og den er litt klønete å mekke på, men sånn er vel alle scootere. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har Piaggio Zip, den har gått snart 15 000 og tikker og går ennå, og har ikke hatt så veldig mye vedlikehold på den heller, så kan anbefale en sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå