SwayDizzle Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg har nylig kjøpt en HP Pavilion dv8000 laptop. I det jeg skal gå online får jeg beskjed om at tilkoblingen er begrenset eller at den ikke har noen forbindelse. Jeg prøver å bruke "ipconfig /release" og "ipconfig /renew" men da får jeg beskjed om at den ikke har kontakt med DHCP serveren... Jeg har prøvd med flere kabler, så jeg vet det ikke er kabelen det er noe feil med. Har også skrudd av brannmuren på windows og anti virus programmet... Noen som har vært borti noe sånt før? Endret 8. februar 2007 av SwayDizzle Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Sette statisk IP? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Litt lite info det der. Er det ditt eget trådløst nettverk du kobler til? Er det kryptering på det? Er det noen andre datamaskiner som klarer og koble seg opp mot det? Kan prøve og slå av kryptering og evt. andre sikkerhetsmekanismer du har! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Det store spørsmålet er hva som er i andre ende av TP-kabelen. Hvordan er du tilkoblet internett? Lenke til kommentar
SwayDizzle Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Det er ikke trådløs oppkobling. Det er med kabel. Jeg bruker en switch koblet til routeren. Der har jeg koblet opp to pcer og en Xbox 360, og alle de funker... Jeg har også hatt andre pcer koblet til på nettverket, og de har funket helt fint... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 hvilken isp har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå