Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med Creative Zen Vision:M

Anbefalte innlegg

Skulle legge inn musikk på mp3-spilleren min (som nevnt i emnetittelen er en Creative Zen Vision:M), men når jeg kobler den til pc'en, så vil ikke program som WMP og Creative Mediasource Manager registrere den, selv om pc'en lager en slik lyd som kommer når du kobler til f.eks. mp3-spillere. Jeg har allerede avinstallert og re-installert programmene som følger med, uten at det hjelper, har prøvd å rulle tilbake drivere, noe som ikke funker, og finner heller ingen driveroppdateringer. Er det noen som har hatt samme problemet, eventuelt vet hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle legge inn musikk på mp3-spilleren min (som nevnt i emnetittelen er en Creative Zen Vision:M), men når jeg kobler den til pc'en, så vil ikke program som WMP og Creative Mediasource Manager registrere den, selv om pc'en lager en slik lyd som kommer når du kobler til f.eks. mp3-spillere. Jeg har allerede avinstallert og re-installert programmene som følger med, uten at det hjelper, har prøvd å rulle tilbake drivere, noe som ikke funker, og finner heller ingen driveroppdateringer. Er det noen som har hatt samme problemet, eventuelt vet hva som kan være problemet?

7895843[/snapback]

Prøvd en ny firmware da? Aldri opplevd lignende problem med min spiller. Det er verdt å merke seg at den amerikanse firmwaren muliggjør opptak fra FM samt høyere maksimum-volum, og er dermed bedre i mine øyne enn den europeiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...