JohanP Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg skal på hyttetur med tre unger som har hver sin Nintendo DS og har i den sammenheng lyst til å spille noen kule spill MOT (MED?) HVERANDRE. Hvilke spill anbefales å kjøpe inn til det formålet?(bortsett fra Mario Kart DS som de allerede har) Skriv samtidig om spillet krever at alle maskinene har det inne, eller om det holder med at kun en av DS'ene har det. Lenke til kommentar
patham Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Starfox, trenger bare en versjon og er vist en knall spill Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bomberman DS - opptil åtte personer kan spille full multiplayer med kun ett spill! Fantastisk moro, som altid med Bomberman. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tony Hawk American Sk8land. DS-versjonen er faktisk meget bra, og multiplayer delen er morsom. Children Of Mana. Fikk ufortjent mye pes i pressen synes jeg. Diablo-aktig action RPg som virkelig er kult om 4 stk samarbeider, ettersom alle dungeons og kamper foregår i realtime. Mario basketball er jo ikke sluppet i norge enda, men det er det spillet jeg spiller mest mot andre ved siden av mario kart , så en framtidig anbefaling til det spillet. Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Cool. Da har jeg skaffet meg de spillene. Dette blir kult. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mario Kart DS er ganske populært har jeg forstått. får ikke spilt selv fordi 1) routeren vår støtter ikke DS (eller vice versa) og 2) DS Lite'n min ble stjelt nettopp, sammen med FF3 og New SMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå