hal-gro Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg er nyoppkoblet på ADSL (Telenor). Alt fungerer bra bortsett fra at Pc-en kan finne på å starte av seg selv (gjerne midt på natten). Jeg har Windows XP. Er det mulig å kontrollere dette bedre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Har du vannkjøling? Isåfall har du kanskje alger. Og dette er jo en biologisk livsform. Algene dine er blitt så store at de har fått egen intelligens og har dannet en kollektiv hjerne. Gratulerer. Du har laget verdens første fungerende biologiske datamaskin! *klapp på skuldra* Ååååå seee så fine hvite frakker de mennene ha-- Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 12:08, skrev Bitex:Har du vannkjøling? Isåfall har du kanskje alger. Njaa... tror heller at det er Rumpetroll... Men seriøst: Sjekk i BIOS kan være at pc'n er still inn på at den skal skru seg på automatisk til et fast tidspunkt? :???: Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 hmm virker som om nettverkskortet har en funksjon som kalles wake on lan og dette forklarer en hel del test å dra ut nettverksledningen før du legger deg hjelper dette så er det som jeg tenkte hilsen en som har wake on lan på nettverksortet og foresten kunne tenke seg vankjøling syklig db på pc nu 7 vifter plass til fler ca 6 til syk syk gutt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå