Gjest Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) http://www.2loop.com/strangebldg.html Blir litt optimistisk av å se på denne siden. vet ikke hvorfor. men det var mange morsomme hus der. Likte de første best. når jeg så på den med roboten begynner jeg å tenke på om den beveger seg og vandrer runt hva synes dere? fant denne også: http://www.glamurno.com/2006/10/08/here_it..._iskusstvo.html ikke like interesang da Endret 3. april 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe, artig. Likte den 135 graders huset Lenke til kommentar
Minus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg syns navnet på threden var dårlig, men meget så kule hus! Det der piknikkurvhuset var jo ekstremt morsomt da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ooh. Jeg har vært i flere av husa Et Ripley-hus, oppned-huset og dansetårnet i Praha. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg syns navnet på threden var dårlig Navnet på tråden er vel ikke så farlig da datasmurf: hvordan er de inni? Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Stilig, men de ser meget upraktiske ut :/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Trevakt: De var ikke så ille. Dansehuset var ganske greit egentlig. Ripley's og oppnedhuset var litt kvalmende opplevelse, siden ting ikke var helt som de skulle være. Skjønt når det kommer til Ripley's, så var det pga. utstillingene... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 oppdaterte førstepost med noen fler, ikke like interesange hus, men tenkte det var like greit å legge de til her Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Fant et annet morsomt hus Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dette huset er litt interssant :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Etter å ha sett over dine emner, vil jeg si en ting, post alle bildene og alt annet du har i en tråd. Du har over veldig kort tid laget tre tråder om bilder nå. Linky. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 "Crooked House" så jeg selv i sommer. Utrolig tøft hus. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Etter å ha sett over dine emner, vil jeg si en ting, post alle bildene og alt annet du har i en tråd. Du har over veldig kort tid laget tre tråder om bilder nå. Linky. 7935568[/snapback] CALL DA POLICE .. Har sett "Dancing House". Passet så utrolig lite inn i gaten, men, det var vel óg meningen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har sett "Dancing House". Passet så utrolig lite inn i gaten, men, det var vel óg meningen. 7936377[/snapback] Tror nok det er ganske få gater hvor det huset passer inn, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Etter å ha sett over dine emner, vil jeg si en ting, post alle bildene og alt annet du har i en tråd. Du har over veldig kort tid laget tre tråder om bilder nå. Linky. 7935568[/snapback] det kan kanskje bli en tradisjon hvis det blir godt tatt imot Lenke til kommentar
Gevern Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ganske tøffe hus sånn egentlig Ganske tøft det crooked House da, blir sikkert litt kvalm av og gå der Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 må nok være proffe arkitekter for disse husene da. noen av dem Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 faen heller om jeg skulle ha jobbet i dette huset hadde kommet til å blitt splitter pine gal Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gjør et søk på "Gaudi" på Google. Stein hakke toillat arkitekt. Jeg har sett noen av bygningene hans i Barcelona, og de...skiller seg ut. Trykke trykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå