lain Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Søkte og fant ikke noe informasjon om denne serien, noe som sier meg at folk flest kanskje ikke har fått den med seg, noe som er veldig synd, da dette er kvalitet på sitt beste. Vil kanskje beskrive den som en mer voksen serie, da det er lite action, og for mange vil den nok oppleves som kjedelig til tider, men jeg likte den godt. Informasjon på engelsk i linken under. Mushishi Wiki Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 mushishi er en kongeserie det ja men er sikkert ikke en anime som det er så mye å diskutere på så er vel ikke så kjent av den grunnen. er den fortsatt på 26 episoder? er en stund siden jeg sjekket. Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jupp, er ute på dvd, 26 episoder. Nei, er ikke så mye å diskutere, bare mener endel folk går glipp av en kjempeanime, bare fordi det ikke blir snakket om den, ikke sett noen har anbefalt den i "hvilken anime bør jeg se" trådene heller. Lenke til kommentar
akan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 skriv et innlegg der da er fritt for alle så lenge det ikke diskuteres og ikke er skrevet på og mushishi har ingen skrevet nei, hadde nesten helt glemt serien Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Fant bare noen gamle tråder, så fant ut at jeg skulle lage en ny topic, så kanskje flere kunne få opp øynene rundt serien. Er som du sier ikke så mye å diskrutere, men kan jo nevne at den føles veldig ekte, og er, hm, veldig alvorlig kan vel brukes, ikke noe sære humor ansikter som du får i så mange andre serier. Kanskje en av grunnene til at den ligger høyt oppe på lista over seriene mine, med Lain på toppen såklart, så er fult ut min type serie. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er en bra serie, men den er noe lineær og forutsigbar. Men om du ikke er en action-junkie, er dette kunst på det høyeste. Jeg synes ihvertfall at karakterene/animasjonen tangerer ghibli-filmene. Likevel var jeg glad når det var over. Man kan ikke leve så lenge på en serie uten et definitivt \"mål\". Jeg fikk ihvertfall ikke noe inntrykk av at hovedpersonen gjorde noe fremskritt. Ville gitt den en sterk 4 av 6. Pluss for kunstnerisk utførelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå