mmm320 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 jepp --------------------- Lenke til kommentar
hauska Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Dradd: Er de egentlig heldige som får lov til å stå ute og fryse mens dere andre sitter inne i varmen og lærer ting? Nei, jeg må alltid stå å vente lenge på bussen. Da misunner jeg de som sitter inne og har time, det er jo dritt kaldt ute! For noen dager siden glemte bussen å hente meg, og jeg sto på bussholderplassen og ventet i en 40 min, hadde ikke på noe mer enn en genser! Endret 9. februar 2007 av moone Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 si at bussen kjørte fra deg. si du var litt send ute, og at du løp og så bare kjørte bussen og du vifta med armene og så går du hjem og sover. (du må rekkke den neste bussen) Lenke til kommentar
hauska Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hehe, det gjorde jeg en gang Edit: Jeg tok ikke noen neste buss Endret 9. februar 2007 av moone Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hehe, det gjorde jeg en gang Edit: Jeg tok ikke noen neste buss 7907554[/snapback] haha men er god unnskyldning. eller si du hadde vondt i magen og var hjemme og tok det rolig så gikk det over. elelr vondt i hue. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 "Har Telenor og internetten fucka seg IGJEN!" *se oppriktig oppgitt ut* Funker for meg da curiculum ligger på nettet. Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 "Printer'n var tom for blekk" funker i de fleste annledninger Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 De fleste unnskyldninger fungerer ikke når det kommer til lekser. Det eneste jeg gjør da er å si at jeg glemte det, for det er det jeg som oftest gjør. Men hvis du vanligvis aldri kommer for seint, og du gjør det en dag, så kan du ta å finne opp et alibi som er nogenlunde sikkert. Ble det kaldt den dagen du kom for seint, så så sier du at døra ikke ville låse siden låsen hadde fryst. Denne fungerer om du kommer kanskje fem minutter for seint. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 som regel fungerer unnskyldninger på skolen bare når du kommer f. eks 5 min for sent. osv. Si at man trodde timen var i et annet klasserom. Hvis man skal levere en oppgave, fungerer det nesten alltid å si at printerer var tom for blekk, men det går også ann å si at man ikke hadde igjen papir, eller at dataen hadde virus slik at man ikke fikk printet ut. Husk at det er som regel de enkle unnskyldningene som virker. Begynner man med noe mer avansert som at "***** brukte dataen i hele går og ville ikke la meg printe ut" for da kan det hende at læreren ringer hjem eller vil ha med en melding hjemmefra opm hvorfor man ikke har gjort leksene. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 men uansett alle unnskyldninger fungere best hvis læreren har tillit til deg. Da kan han/henne gå på det meste Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 men uansett alle unnskyldninger fungere best hvis læreren har tillit til deg. Da kan han/henne gå på det meste 7909606[/snapback] Ergo: Smisk det man klarer Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du en god unnskyldning til emnetittelen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du en god unnskyldning til emnetittelen? 7909665[/snapback] "Jeg var syk det året vi lærte å skrive her..." 1 Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Tar denne opp igjen jeg. "Er vel ikke min skyld at de gode seriene begynner sent på kvelden?" Men for å være seriøs - å bable om leksepolitikken er alltids en vinner, læreren blir som ofterst dritsur inni seg, husker jeg gjorde dette på barneskolen, ble ikke mer igjensitting! Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg hadde glemt å gjøre en rapport jeg skulle levere og læreren gikk rundt for å sjekke hvem som ikke hadde gjort oppgaven. Han noterte både fravær og anmerkning i og med at dette var en oppgave som vi fikk avspasere for å jobbe med hjemme. Da han nærmet seg meg så jeg at han hadde en "Bob Dylan" t-skjorte på seg. Han var akkurat ferdig med sidemannen da begynte jeg å nevne det jeg visste om Dylan fra faren min og han ble avsporet i og med at han var en kjempefan. Etterpå så gikk han bare videre til neste rekke. 2 Lenke til kommentar
Heihei01187 Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Brekk foten til vennen din på vei til skolen og si til læreren hun sklei og du måtte hjelpe Hun😊 Endret 8. november 2023 av Heihei01187 Lenke til kommentar
Heihei01187 Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Si at hunden din kasta opp og du måtte vaske Lenke til kommentar
Heihei01187 Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 Si du gråt for mye dagen før så øynene dine var helt rød, og du ville ikke folk skulle tro du var rusa Lenke til kommentar
Heihei01187 Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Hvis du skulker flere dager kan du si du var syk. Hvis læreren spør hvordan syk sier du at du hadde indolens. Indolens er latskap Endret 8. november 2023 av Heihei01187 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 8. november 2023 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Unnskyldninger uten ærlighet er å lure seg selv - det legger til rette for og styrker dine negative sider og egenskaper, det er rett og slett å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. edit typo Endret 8. november 2023 av Kakkelfant 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå