kilik Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Årets minst overraskende nyhet. Ute om 4 uker. Prises trolig som budsjettittel i USA til $19.99 (125 kr.).kjelde Endret 7. februar 2007 av kilik Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Årets minst overraskende nyhet. Ute om 4 uker. Prises trolig som budsjettittel i USA til $19.99 (125 kr.).kjelde 7895416[/snapback] Hurraaaah!! Nå kan vi spille PSP på PS2'en! ! ! ! Eh? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen som vet hva som blir nytt i denne versjonen da? Syns å huske at jeg leste det skulle være vannscootere med denne gang. Eller...? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Trodde Vice City Stories var en versjon av Vice City (PS2) for PSP jeg. Så blir det portet tilbake til PS2? Jaja, genial måte å tjene penger på ihvertfall. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Gjorde det samme med Liberty City Stories. Kommer San Andreas Stories også Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jaja melking melking melking. GTA ble jeg lei av etter Vice city som er det beste GTA spillet. GTA san andreas var greit i 20 timer, så zzz. Nei de må lage noe nytt i GTA IV Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Eg ropte milkyway etter GTA merket for lenge siden. Eg hadde rett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kjøpte Liberty city stories med et "uhell" av spontan kjøping da jeg stakk innom min lokale spillsjappe. Angrer vel egentlig stort for det var uhorvelig kjedelig synes jeg. Så tror ikke jeg blir å la meg lure enda en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå