Gjest member-101642 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Mitt hjem bruker ikke telefonkatalog i papirutgave lenger. Jeg synes at det skal være valgfritt om folk vil motta katalogen. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 ... noe det også er. Har du lest tråden i det heletatt, Gnomen? Gosicnny Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er vel ikke hvorvidt nedhogging av skau som er mest aktuelt her, men heller alle ressursene som brukes til å fremstille/resirkulere/transportere alle disse kiloene med papir som er skadelig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja. Trehogst truer ikke skogens bæreevne - iallfall ikke her i Norge. Men papirproduksjon er en kraftintensiv industri og som derfor bidrar til CO_2-utslipp og det som værre er. Dessuten er det som allerede nevnt lite miljøvennlig å transportere alle disse katalogene ut til enhver krok i Norge med lastebiler. Dersom du bare kommer til å bruke den et par ganger - avbestill den! Goscinny Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Og da fikk jeg telefonkatalogen i posten allikevel. Så mye var avbestillingen min verdt! Ufattelig tåpelig spør du meg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har katalogen og bruker den fra tid til annen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er mange år siden jeg sluttet å bruke papirkatalogen, men av prinsipp vil jeg ikke avbestille. Jeg mener det er galt at jeg skal oppgi personalia til et privat firma jeg aldri har vært kunde av for å slippe å motta noe fra dem. Reservsjonssystemet de har nå er også bare en vits, de fleste stedene får de beskjed om å dele ut til alle uansett. I likhet med uadressert reklame i postboks og på dørmatte bør telefonkatalogen kun sendes til de som eksplisitt har bedt om det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nok en gang spys telefonkataloger ut i det ganske land. Og enda færre vil ha dem Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tro hvor langt det må gå før man stopper denne galskapen og kun sender til de som eksplisitt har sagt at de ønsker denne reklamepublikasjonen? Når kun 10% ønsker den? Når kun 1% ønsker den? Når kun 1 person i hele Norge ønsker den? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Den funker greit som opptenningspapir når det er tomt for aviser Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jupp. Bruker: www.telefonkatalogen.no / Gulesider.no Samme side.. wap.gulesider.no / wap.telefonkatalogen.no Koster deg ikke 3/5kr for og søke på wap.Telefonkatalogen.no Det er gratis. Man kan også lagre personaliaet på mobilen ved et trykk. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Avbestilling kan gjøres her. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå