Gå til innhold

Ødelagt HK,CPU eller ram?

skyline

Anbefalte innlegg

Here is tha deal:

Kjøpte meg en ny XP1600, og tenkte at detta blir go gang. Satte den i hk`et mitt, fikk bare 1050 mhz, dette visste jeg, fordi hk`et mitt kun støtter 200 mhz buss, låse opp tenkte jeg, og satte igang. Etter en del knot så det bra ut, men nei. Jeg måtte skrape bort banene og prøve på nytt, men jeg gjikk litt for hardt tilverks og greide å skrape bort den grønne overflata(lakken??) og kom ned på kobberet, jaja tenkte jeg for vel ta fram multimeteret, og måle om det faktisk er kobber! Og det var det, fordi det ledet strøm mellom to punkter, prøvde å maskere rundt broene, og legge på sølv lakk, men til ingen nytte. Satte cpu`en i hk`et, og ingenting skjedde. Død XP sannsynligvis. jaja, måtte bare bite i det sure eple og sette den gammle duronen inn i hk`et, men jeg var veldig forbanna, og ga litt for mye ****, og når jeg satte Duronen i sa det knas. UPPS! TOk ut cpu`en, der hadde jeg tatt litt av det ene hjørnet!! F-U-C-K!!! Tenkte jeg, nå har jeg ingen cpu, satte den og prøvde allikavel. HMM!! JØZZ! DEn booter, den går i WINDOWS! JEZZ!! Men så hengte den seg, og gang på gang. Nå henger pc`en seg kanskje 4-5 ganger på 10-15 min. Og den virker veldig ustabil. Hva har skjedd?? Kan jeg ha skadet hk`et eller ram med XP`en? Eller er det den små skada duronen som lager ****skap? Trenger hjelp.! på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...