mesha Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 På laptopen min spiller jeg ofte Counter Strike 1.6. Problemet med spiller at når jeg spiller på lan ( trådløst) så kommer det stadig CL_WARNING_FLUSHPACKET og så plutselig blir jeg hevet ut av spillet. Kan det vær pga jeg sitter trådløst når jeg spiller? Eller er det rates? på forhånd takk! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror du får den feilmeldingen pga. at du detter ut av nettverket. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Men pakketap o.l. skal jo ikke forårsake at programmet kræsjer, da ville jo CS stoppe opp, og etterhvert koble automatisk ifra serveren når/hvis pakketapet er så stort at CS ikke får kontakt med serveren over et gitt tidsrom. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men pakketap o.l. skal jo ikke forårsake at programmet kræsjer, da ville jo CS stoppe opp, og etterhvert koble automatisk ifra serveren når/hvis pakketapet er så stort at CS ikke får kontakt med serveren over et gitt tidsrom. 7895704[/snapback] Jepp, og det har ikkeno med skjermkortet ditt å gjøre Ikke hadde noen av spørsmålene dine heller Lenke til kommentar
mesha Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 me sitter på skolen og gamer CS, men jeg er den eneste personen som detter ut. kan det være noe me trådløse nettverkskortet: Intel PRO/Wireless 2200BG ? takk for alle svar! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Store sjanser for at det er det ja... prøv å koble til med kabel å se om du får det samme problemet... hvilke rates har du forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå